matts Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Skal se på de takk Tror nok det blir fett med 20" felger på! men smaken er jo som baken Det hørtes tøft ut Du må skrike ut når du har fått montert det så jeg får se hvordan det ble! Sitter og vurderer litt forskjellige løsninger på eksoen, og alle ender vell opp i rundt en 5000,- Synes ikke det er så værst pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Nydelig bil Mats. As allways, litt trist at 5'eren dro. Men 3'eren duger den og :- ) Si ifra om du trenger nå lakkering ! :- ) Felger, så har jeg noen forslag: BBS RS-GT Miro 366. Med blanksvart senter E46 M3 CSL eller VMR CSL. Replica verson. Min favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Skal se på de takkTror nok det blir fett med 20" felger på! men smaken er jo som baken Det hørtes tøft ut Du må skrike ut når du har fått montert det så jeg får se hvordan det ble! Sitter og vurderer litt forskjellige løsninger på eksoen, og alle ender vell opp i rundt en 5000,- Synes ikke det er så værst pris. Legger nok ut bilder av resultatet på tråden min ja Synes heller ikke 5.000,- er så galt faktisk.. Armanic, CSL felgene kler E92 skikkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Likte bbs felgene best. Ellers så har jeg sett litt på hartge classic 2. Noen som vet hvor de selger BBS RS-GT? Noen plass i Norge? Og om det eventuellt finnes replica felger? Regner med at de felgene ikke akkurat er billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Likte bbs felgene best. Ellers så har jeg sett litt på hartge classic 2.Noen som vet hvor de selger BBS RS-GT? Noen plass i Norge? Og om det eventuellt finnes replica felger? Regner med at de felgene ikke akkurat er billige Tror du må til Tyskland for og finne de. Veldig sjeldne felger. Men vet ikke om det finnes replica. Hadde jeg vært deg Mats. Så hadde jeg gått for CSL felgene. De ser helt vannvittig syk ut på E93/92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Blir nok ingen nye sommerfelger på meg. Ble veldig fornøyd med sommerfelgene jeg har fra før når jeg satte de på bilen! Felgene er 19" 225 m-style felger Knipsa et bilde med mobilen etter å ha satt på sommerfelgene i går. Slenger også opp noen bilder av interiøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 fete hjul og fet bil... Blir bra med all black fremme!!!! Har svarte nyrer selv noe som jeg synes en 3-serie e9x skal ha!!!! Det gjelder også audier... Svart front er rett og slett penest og mest aggressivt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 225 hjula er jo kjempefine, hadde jeg visst det var de du hadde så hadde jeg sagt behold de Har de selv på min coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ja har troa på at det blir en helt annen bil med carbonsplitter, carbon nyrer og m-spoiler! Men det går tregt fra usa Ja, de kler bilene utrolig bra. Så er glad for at jeg ikke bytta de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Da har jeg montert carbonleppe under frontfangeren, carbonnyrer og en carbonspolier. Tok også av skiltplatene, pusset de ned og lakkerte de sort. Dette ble i mine øyne helt perfekt! For å montere carbonleppen så demonterte vi frontfangeren å skrudde leppa fast med 15 bolter, så tror nok den kommer til å sitte bra nok! Bilder på side 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Dette ble svært bra! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Toningen var helt perfekt og karbondetaljene gjorde virkelig susen. Jeg håper jeg får sett denne bilen på et eller annet treff jeg klarer å dra meg på i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Takker Er fornøyd med resultatet selv også Regner med jeg stiller på neste bimmers treff her i Trondheim da! Ellers så er planen å dra på ACR snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Men du må jo få deg ny avatar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Blir en ny avatar så snart jeg får tatt noen fine bilder av bilen Er det noen treff rundt hjørnet i trondheims området da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå