Sokki88 Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Ja,jeg har alltid ønsket meg en bmw av en eller annen type. Og valget falt enkelt på en BMW e36 316I. (vet mange sier liten motor osv,men må kjøpe motor etter LOMMEBOKA) Men den kan bli fin likevel =) For meg betyr utseende mye mer en motor. Motor er jo for at bilen skal gå,og jeg klarer å kjøre fort nok uansett med den motoren jeg har Merk: Ikke kom med kommentarer på hvorfor jeg gidder å gjøre det osv,det er bare latterlig. Beskrivelsen står over. B14 E-36 Coilover bilstein Bytte alle foringer til Powerflex Fullt M3 Bodykit med "facelift" grill 18" Felger Øyelokk Felt lakkere bilen (Panser,tak og litt annet) Effektanlegg (grenrør til Bak) Skreddersydde sete trekk i grått skinn. (mamma er sydame,så hu skal sørge for at de ikke skrukker seg eller blir dratt skjeve) M-matter M-Girkule M-Ratt M-pyntelister M-pedalsett M-speil Carbon/sorte nyrer Carbon emblemer Hvite blinklys Sandblåse tromler og lakke i bilens farge Sota ruter Navn i sideruten (sånn rally aktig) Xenon lys i hoved/kurvelys (Hovedlykter er tatt),kurvelys kommer seinere når riktig optikk er der. Sota baklykter (disse er til omkobling grunnet LED feil fra FK) Kurvelys (rund optikk,derfor venter jeg med xenon til disse er påmontert) Samt noe annet =) Noen meninger? Dette er bare utvendig. Jeg trur dette kan bli riktig bra
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Grattis med "ny"BMW Jeg har selv en 316i E36 og er egentlig storfonøyd med bilen. Kunne jo selvsagt tenkt meg større motor,men så lenge den jeg har funker så gidde jeg ikke å bytte. Sleng ut noen bilder av bilen din da, så får vi se utgangspunktet
///FredriK.S Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Virker lovende dette. Sleng ut noen bilde av bilen da
Sokki88 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 jeg har hatt bmw en god stund,men lissom fokusert og filosofert litt rundt hva jeg skal gjøre. rådført meg med andre med bmw osv her er bilen orginal,bare etter en polerings runde . Har en del skjønnhetsflekker her og der,men synes IKKe godt på lang avstand. Men som den perfeksjonisten jeg er,så må jeg gjøre noe med det. Tok hele underdelen av døra fra front til bak på fører siden i sommer som var. Grunnet lakkroser. Så oppussingen har begynt. Mye som må gjøres tar bilder sånn etterhvert å lagrer. og når jeg er helt klar,lager jeg en serie her på bimmers kan ta litt tid da jeg ikke har mye penger,eller ikke noe problem med alt sammen,men må ta over tid,for jeg har utgifter til mye annet også
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Høres ihvertfall ut som om du tar godt vare på bilen da Blir spennende å se bilder av bilen etterhvert som du oppgraderer
Trond e30 cab Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Hei! Virker som et kjekt prosjekt dette. God filosofi og gjør ting etter pengene kommer inn. E36 er en kjekk bil syns jeg, selv om jeg bare har hatt 316i og 318i. Går godt nok de til å få noen prikker på lappen Skal følge med i tråden din jeg
Sokki88 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Jupp,jeg kommer til å ta bilder etterhvert og når alt er ferdig viser jeg prosessen osv rundt det hele på en gang,så slipper det å bli lenge å vente
///FredriK.S Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Kommer til å bli en super e36 dette, likte godt fargen din.
Sokki88 Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 takk takk,har fått masse skryt for den fargen. Kameraten min misunner meg for den fargen =) Han har styla bmw 318,men jeg har fargen å briefe med,han har sølvgrå,mere dritt synes på den ;P
Sokki88 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Men jeg lurer på et par ting: Har jeg Facelift grillen eller ikke? Og lønner det seg hel lakkere (utvendig på bilen) Ikke dører innvendig og motorrom. Eller felt lakkering?? (samme farge altså) Trur dere man må bruke spacers på 18" felger? med coilovers? Hvor lang tid vil det ta bytte foringene til Powerflex?
Rabies Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Det er nok faceliftgrill på denne Om det lønner seg å hellakkere kommer jo ann på hva du er ute etter. Men det ser jo bedre ut da. Om du må space 18" felger kommer helt ann på bredde, innpress og dekkdim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå