320it Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 har du bur på lager, eller bestilles det fortløpende? Er interressert i helbur til e36 coupe i cromo stål... Hva vil det koste, med noe for å henge selene i..?
Kristov Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Er beltestaget kun for fører eller er det på begge sider?
Polardego Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Er 6-8 ukers leveringstid på bur, ofte enda lengre.
Bimmcat Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Hei Er intressert i et helbur til E36 M3 Coupe 1995-mod. Ønsker i sort, helst matt, og det må være et FIA godkjent. Når kan jeg forvente levering om jeg bestiller omgående? Hadde selvfølgelig vært bra med bilder. Går det fester i støtdempertårnene på disse burene? Kunne du gitt meg priser på tilleggsutstyr til et slik helbur? - Enkel dørstreber (kun helbur) - Dobbel dørstreber (kun helbur) - Kryss dørstreber (kun helbur) - H-strebe - Kryss - Takkryss. (kun helbur) Først anbefaler jeg deg å få lakket det her i Norge så du slipper evt. transportskader. Weichers har jo god erfaring med løpsbur til din bil, skal sjekke med dem hva som er godkjent i forhold til FIA. Kjempebra, venter på svar! hmmmmm, venter fortsatt på svar??
Polardego Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 hmmmmm, venter fortsatt på svar?? Beklager, men Wiechers er så treige på levering at jeg vurdere å kutte dem ut.
Kristov Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 hmmmmm, venter fortsatt på svar?? Beklager, men Wiechers er så treige på levering at jeg vurdere å kutte dem ut. Det burde du - helt skandale. Jeg bestilte fra Heigo 27. mai og hadde varene hjemme 5. juli. Topp service!
Bimmcat Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 hmmmmm, venter fortsatt på svar?? Beklager, men Wiechers er så treige på levering at jeg vurdere å kutte dem ut. Finns det andre leverandører av Wiechers i Norge / Sverige?
Polardego Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 hmmmmm, venter fortsatt på svar?? Beklager, men Wiechers er så treige på levering at jeg vurdere å kutte dem ut. Finns det andre leverandører av Wiechers i Norge / Sverige? Det vet jeg ikke, men det gjør ikke Weichers kjappere.
Polardego Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 Sender ny bestilling til Weichers mandag, har vært i møte med dem og de har lovt kjappere responstid slik at det ikke går votter og vintre før de er på plass. Men regn med 3-4 ukers leveringstid. I første omgang tar vi bestillinger på stag, bur er det lengre leveringstid. Men om du skal være sikret dette før neste sesong så ta kontakt nå. Har stabstag i polert alu foran og bak til BMW 3-serie E21 på lager. Send helst mail på bestilling@partsandretards.no
Jås Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Prisen på stag til e21? Stiver aluen like bra som stål? Kan være det står lenger bak i tråden,men har ikke ork til å lese gjennom hele..
E30Frelst Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Greier du og regne ut hva du skal ha for et komplett polert helbur til E30 Coupe med: - Dobbel dørstreber (kun helbur) - Kryss dørstreber (kun helbur) - Kryss - Takkryss. (kun helbur)
abbath Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 hvor mye pristilegg for fia godkjent helbur til e36 m3 3,2?
Polardego Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Prisen på stag til e21? Stiver aluen like bra som stål? Kan være det står lenger bak i tråden,men har ikke ork til å lese gjennom hele.. Er nok ikke like sterkt som stål, men ser penere ut i polert versjon. 1390,- foran og 790,- bak (stål)
Polardego Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 hvor mye pristilegg for fia godkjent helbur til e36 m3 3,2? Det må jeg sjekke opp i hvert enkelt tilfelle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå