winchester Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Ah, hvorfor det? Har så dårlig syn at jeg ikke ser noe på bildene, hehe.
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Ah, hvorfor det? Har så dårlig syn at jeg ikke ser noe på bildene, hehe. Du ser de nok, men du trenker sikkert som mange andre, at det er den profilen langs bilen du tror du ser... Tapene er veldig smale så ikke noe blikkfang akkurat
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Blir nok ikke beholdt de nei... Var uti lokalet å sjekket formen på den i stad... den stod der å ventet spent på meg den
Olav Otterlei Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Hehe, sku nesten hatt juling for å la slik ingeniørkunstverk stå der bare En E30 har aldri gått av å hvile
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Hehe, sku nesten hatt juling for å la slik ingeniørkunstverk stå der bare En E30 har aldri gått av å hvile Sølvet har hatt godt av å hvile Det siste året på veien så gikk det med 12 sett bakdekk noe som jeg syntes var nok med tanke på at denne ikke har vært på bane i mitt eie
Trond e30 cab Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Godt at det er flere av oss som passer på preface versjonen av E30. Tror jeg også ville fjernet den tape stripen. Blir "renere" uten. Blir veldig lik caben min denne, bare litt mørkere sølv farge. Min er lachsilber. Lykke til videre med en god gammel klassiker
Mr.Silver Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Godt at det er flere av oss som passer på preface versjonen av E30.Tror jeg også ville fjernet den tape stripen. Blir "renere" uten. Blir veldig lik caben min denne, bare litt mørkere sølv farge. Min er lachsilber. Lykke til videre med en god gammel klassiker Skal få ett nytt å bedre liv denne nå ja Kan ikke gi slipp på slike godsaker Har vurdert å fjerne listene rundtom også, men blir mye arbeid... noen som vet hvordan man skifter de Beslagene på dørene? Altse de sorte som går ca på B-stolpen?
Pitstop Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Pitstop: At det er stivt kan jeg skrive under på. Har som sagt korte stive FK dempere rundt om, å den spretter bra ja.. Lurer på om jeg skal sveise inn cabplatene i motorrommet før lakkering, er det vits eller? Kan være en god ide å sveise inn cab platene ja....hjelper mye visst du i tillegg har tårnstiver, da du sparer dempertårnene dine for en del belastning når bilen blir såpass stiv
Pitstop Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg verken fjernet de orginale M-tech stripene eller listverket, da dette er ting som er med på å holde verdien av bilen oppe Dessuten er jo Retro inn for tiden
winchester Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Hvor mye koster det for cab forsterkninger til dempertårn?
leif harald Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Hvor mye koster det for cab forsterkninger til dempertårn? 218kr stk tror jeg det var
Mr.Silver Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg verken fjernet de orginale M-tech stripene eller listverket, da dette er ting som er med på å holde verdien av bilen oppe Dessuten er jo Retro inn for tiden vi får se hva jeg skal gjøre anngående de stripene.. Men listene blir iallefall. Gidder ikke mere sveising enn nødvendig. Retro er jo inn ja Blir iallefall cab plater. Ser faktisk ut som det blir s50b30 også Hvis alt går i boks
winchester Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Hvor mye koster det for cab forsterkninger til dempertårn? 218kr stk tror jeg det var Okei, nice. Høres bra ut med s50b30 sølvmannen!
FTE Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Ahh, deilig å se flere E30 som blir tatt vare på, i like Begynner å bli vanlig med S-motorer i E30 snart jo, nesten så man må vurdere det selv, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå