Mr.Silver Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 winchester: Håper bare det går i boks nå om alt går som planlagt blir motoren sendt på torsdag FTE: Må ta vare på disse Var ikke plana med s50 maskin, men fikk ett innfall.. Så skal iallefall ha den i sølvbilen framtil banebil blir bygget
winchester Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Herlig, blir det motorbytte med en gang eller utsetter du det til bilen er ferdig ellers?
Mr.Silver Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 m20b25 maskina er tatt ut for en evighet siden Så jeg må nok prøve den i bilen når jeg mottar den ja Sette sammen sånn delvis slik at jeg får prøve den
Mr.Silver Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Da ble det S50B30 maskin på meg gitt Den blir sendt i morgen
Mr.Silver Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Da var motoren underveis Ser ut til at den ankommer hos meg på mandag
Olav Otterlei Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Da var motoren underveis Ser ut til at den ankommer hos meg på mandag RKM
Mr.Silver Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Da var motoren underveis Ser ut til at den ankommer hos meg på mandag RKM hehe.. tatt seg ut det
Olav Otterlei Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Hatt sorte DE lenge du? kan ikke huske du hadde det
Mr.Silver Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Hatt sorte DE lenge du? kan ikke huske du hadde det alltid hatt det jeg Olav
E30_Dale Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Dette ser ut som et veldig bra prosjekt, E30 er biler som fortjener en skikkelig grom maskin. Liker planene dine
Mr.Silver Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Dette ser ut som et veldig bra prosjekt, E30 er biler som fortjener en skikkelig grom maskin. Liker planene dine Er ikke så veldig håpløst dette prosjektet.. Må ha den på bukken en dag og rive ned bakstilling.. Skifte alle foringer og shine opp bærearmer og travers spent på S50B30 maskina jeg :D
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Så veldig hel og pen ut denne her! Eneste pirk er felgene, dem har jeg ikke sansen for, men ellers en veldig pen bil! Må følge med her!
Mr.Silver Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 Så veldig hel og pen ut denne her! Eneste pirk er felgene, dem har jeg ikke sansen for, men ellers en veldig pen bil! Må følge med her! De tsw venom felgene solgte jeg med en vinterbil jeg hadde i fjor Kan ikke ha de grusomme felgene når jeg bygger opp på nytt
Mr.Silver Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Igår ankom S50 maskina Så igrunn veldig bra ut. Må skifte bolter og styringer på svinghjul, sveise innsuget, lakkere toppdeksel og litt annet småplukk. Men dette skal bli gøy Håper bare koblingen av det elektriske går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå