AlXz Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Hallo. Har nå en kollisjonsskadet cab som plukkes litt i biter Dette er en E36 cab med 318 M43 motor Fargen på bilen er Cossmos svart metallic. Har hardtopp til bilen i samme farge! Sort helskinn interiør, men noe skade på dørpaneler. Sort midtarmlene. (skal mulig beholdes..) Mangler/skadet: - Framdempere/fjærer- Frontfanger- Grill- Panser- Høyre framskjerm- Alle lykter (utenom venstre baklykt)- Radiator Deler som er brukbare: - Venstre framskjerm- Begge dører- Panserdempere- Speil (orginale)- Motor/gir- Luft Mengde Måler / Luftfilterboks- Mellomaksel- Bakstilling m/ diff- Servotannstang- Sort helskinn interiør (skader på dørpanel)- Sort gulvteppe- Supersprint effektanlegg- Frontrute- Hardtopp- Instrumentpanel- Sort dashbord med airbag- Bakfanger (skade...)- Mulig bagasjelokk (usikker om det er skjevt)- Varmeapparat komplett- Venstre baklykt (har en splitter ny høyre lykt også!) Flere/bedre bilder kommet iløpet av helga. Spør gjerne om du lurer på noe
Valdresguten Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Halla, lurer på om du har dørtrekk.. farge, pris? Send PM
AlXz Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Skrevet Desember 12, 2009 Mer info / bilder kommer til uka en gang Vet ikke så mye mer akkurat nå egentlig..
AlXz Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Vi får håpe på det Mer info/bilder kommer så fort jeg har fått bilen hit
Torminator Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Hva originale hovedlykter på den? Trenger en bitteliten del fra en ZKW-lykt...
AlXz Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Ingen lykter utenom venstre bak.., mulig sideblinklys i skjermer.. Sorry :/
Torminator Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Alle de ødelagte lyktene kastet altså? Gjør ingenting om de er knust...
AlXz Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Front var ikke ødlagt.., men lyktene har blitt solgt eller noe slikt. Mangler ihvertfall :/ Såvidt liten skade høyre hjørne foran + høyre bakskjerm.. Har ikke noe fra frontlyktene dessverre. Har et par Bosch høyre lykter om det gjør samme nytte?
AlXz Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 gulvteppe hva er prisen? Tja, si det Lurer litt på å slenge det over i coupe'n min også om det er likt. Evt blir det mulig å selge det sammen med stoler/dørpaneler..
petter78 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 skulle hatt gulvteppe til caben min.... mitt er gjennom vått av vann... umulig å bli kvitt det vannet..... bare gulvteppe er tørt og grå eller svart er jeg fornøyd
AlXz Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Ok.., skjønner. Mer info og masse bilder kommer i løpet av noen dager
Torminator Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Front var ikke ødlagt.., men lyktene har blitt solgt eller noe slikt. Mangler ihvertfall :/Såvidt liten skade høyre hjørne foran + høyre bakskjerm.. Har ikke noe fra frontlyktene dessverre. Har et par Bosch høyre lykter om det gjør samme nytte? Gjør nok desverre ikke samme nytten... Har en høyre Bosh-lykt liggende selv, og de er ikke like der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå