Gå til innhold

Hjelp, har låst nøkla inne i bilen (e34)

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg er bilberger,og har dirket noen av disse opp igjennom tiden...TIPS1: jekk opp bilen på venstre side,ta en 2"x4" planke bit,ca 25 cm lang,og slå på denne under baksetet...i gulvet altså...slå hardt,så kanskje de kommer:)TIPS2:har du sveiv på rutene,så får du rullet ned det ,og krabb inn og sett på tenningen...eller så kan du ringe 02222 :)

Hahaha, den planken må prøves en gang :P der er tross alt under baksete på venstre side att enheten til sentrallåsen sitter, så det er godt mulig du klarer å slå inn et rele.

får du ned rutene med sveiv?

men har fått opp bilen nå, sveisetråd og hammer =)

fikk laga en glipp i døra, og en hengeløkke rundt låsen.

Skrevet
jeg er bilberger,og har dirket noen av disse opp igjennom tiden...TIPS1: jekk opp bilen på venstre side,ta en 2"x4" planke bit,ca 25 cm lang,og slå på denne under baksetet...i gulvet altså...slå hardt,så kanskje de kommer:)TIPS2:har du sveiv på rutene,så får du rullet ned det ,og krabb inn og sett på tenningen...eller så kan du ringe 02222 :)

Hahaha, den planken må prøves en gang :P der er tross alt under baksete på venstre side att enheten til sentrallåsen sitter, så det er godt mulig du klarer å slå inn et rele.

får du ned rutene med sveiv?

men har fått opp bilen nå, sveisetråd og hammer =)

fikk laga en glipp i døra, og en hengeløkke rundt låsen.

bra!godt ikke den hadde gått i sikkerhetslås da,for da kunne du glemt den tråden din...hehe...snakker av erfaring...har vært borti biler som jeg har mått koble strøm på en abs sentral også for og få opp låsene...hehe...det er litt spesielt...

Skrevet

Haha :D

men for å få på sikkerhetslåsen så må du vell låse bilen fra utsida?

dessuten fungerer ikke deadlocken på passasjersida på bilen min = )

Skrevet
Haha :D

men for å få på sikkerhetslåsen så må du vell låse bilen fra utsida?

dessuten fungerer ikke deadlocken på passasjersida på bilen min = )

det stemmer...men husk at hvis førerdørlåsen din går til helvette nå,så sliter du enda mere når den låsen på pass siden er gåen...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...