Gå til innhold

bytte fra orginal til ny spiller i e36


 Share

Anbefalte innlegg

har en orginal kasettspiller med cd-skifter bak på min e36, og vil bytte dette til en cd-spiller, åpnet opp i dag og så maase ledninger, og jeg har ikke peiling på åssen man byttter :oops:

skal også nevnes at jeg har en remote kabel og kabel fra forsterker bak som jeg må koble til, men vet ikke hvor :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... rtbilde=ok

slikt som denne f.eks? :)

hvor kobler jeg i de phono kablene eller hva det heter som kommer fra forsterkeren bak?:)

og en ting til, har ikke spilt noe musikk enda siden jeg skal ha ny spiller, men strøm og phono kablenen ligger på samme siden, har dette noe å si? og vil det evt. hjelpe med teip eller aliminumsfolie rundt dem? har veldig lite lyst til å flytte de til en annen side siden de passer heilt perfekt på denne :P

skal si ifra med cdveklserene men tviler på at jeg skal selge den:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at kablene ligger på samme side skaper nok ingen store problemer! tror nok bare at i værste fall at du vil få litt lav susing i høytalerne. Om du absolutt ikke vil ha det så sleng de over på den andre siden.

Ang phono kablene som kommer fra forsterkeren skal vel til spilleren også fra forsterkeren videre til høytalerne..

Den remote ledningen du pratet om kan du også putte inn i spillern... Hvis du leser bruksanvisningen pleier det å være en kabel smo heter remote turn on! mulig den bruksanvisningen også står oppe på spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...