birken85 Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Hjelp folkens servoen på e46`n min har tatt kvelden... Det som skjedde: sto og ventet på noen folk eg skulle kjøre til byen som var trege (som vanlig) så eg slukket bilen... starta bilen igjen og tok en halv omdreining eller noe på rattet og så sluttet bare servo og virke... helt død.. multireima er jo selfølgelig hel og det er olje i beholderen.. så skjønner ingenting... har heller ikke vert noe ulyd fra motor rommet (nøye på slikt) det eg har gjort: har kun sjekka oljenivå og at reima var inntakt så kom med gode forslag folkens.... HJELP!!! takk på forhånd
Mexos Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Servo'n går på multireima da? den har ikke en egen som kan ha hoppet av? Mener servo'n hadde separat på e36 ihvertfall, kan jo være det på e46 og?
birken85 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 i følge det eg kan se på gs bildeler går multireima på e46 innom servoen også...
Bonden Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Har flere ganger vært borti tilfeler der akselen i servopumpa knekker ,sjekk først om oljen har sluttet å sirkulere i servo olje beholderen eller hvis man kan trekke servopumpe reimhjulet utover med reima av eller på er pumpa deffekt.
birken85 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 såg nedi beholderen med bilen i gang og så veldig rolig ut nedi der... så da er det vel akslingen som er gåen.. noen som vet hvor det går ann og få ei pumpe som er litt billigere enn gs bildeler?? :S koster jo 4700,- der..
Magnus M Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Gå for en LUK LF-30 da denne er mer solid i akselen en LF-20 som du antageligvis har nå, du kan jo sjekke innom http://www.nbfbildeler.no/ hvis du klarer deg med brukt pumpe.
Random Hero Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 er jo folk som selger servo her. så bare søk i forumet så finner du garantert en som er billigere enn gsbildeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå