Ostnes Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 GMG har vel, og Non-Stop Auto på Sjøholt.. Sistnevnte er vel billigst da de ikke opererer med "bypriser" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Jepp.. hadde vært greit å få abs'en til å fungere Er det forresten normalt at det skal komme en svak dunke/tikke lyd fra klimaanlegget eller noe? Kommer i perioder en slik lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Jepp.. hadde vært greit å få abs'en til å fungere Er det forresten normalt at det skal komme en svak dunke/tikke lyd fra klimaanlegget eller noe? Kommer i perioder en slik lyd.. Har du Air condition med to sone klima eller helautomatisk klima panel så er det ett eller flere elektriske spjeld i hvac modulen din. Og derfra kan den komme litt summing nå og da, men dette hører du er små el.motorer som går. Er det ikke en sånn lyd skal du nok ikke ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Var å hentet en pakke hos ST-import i dag. hmm? hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Ingen som tok utfordringen på mitt vanskelige spørsmål? Neivell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Blir en fin forbedring med M-front i forhold til orginal fanger. Er vel det beste man kan gjøre, sammen med senking og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Ingen som tok utfordringen på mitt vanskelige spørsmål? Neivell.. Totalt OT men hva slags høytaler er det jeg skimter i bakgrunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Blir en fin forbedring med M-front i forhold til orginal fanger. Er vel det beste man kan gjøre, sammen med senking og felger Blir komplett m-tech, bbs lm og 60/40 senk er planen. Kikket i tråden din nettop, og du har jo også lm! Blir hermegås jeg da. Totalt OT men hva slags høytaler er det jeg skimter i bakgrunnen? Wink Ja det var jammen meg OT! Wharfedale Valdus 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2010 Da var Xenon 4300K installert i orginale lyktene. Fint hvit lys uten blåskjær heldigvis. Blålys er for bønder og snuten Nå trenger jeg led parklys da det ser litt teit ut med halogengule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Byttet denne i går.. Motstand til vifteregulatoren. Så nå slipper jeg kjøre rundt med styrke 4. Tappet også ned kjølevæsken da den ikke tålte mer enn -14, og fikk på castrol væske. Fikk luftet skikkelig og nå ble det jammen nytt liv i varmeapparetet også. Sjekket dørken skikkelig også, og den er tørr og fin. God sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Har du klima i bilen din ? Må bytte denne motstanden jeg også.. Hvor var den montert, og var det mye jobb å finne/bytte? Flott eksemplar av E36 coupe du har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Har klima ja, men ikke digital. Har du digital er det samme prinsippet, men det er en annen del. Fort gjort å bytte. Ned med panelet over bena på førersiden, fjerne høytalerdeksel, ta bort den kanalen som fører varmluft til beina, og så ser du den innerst til høyre. Takk, er jo råttene bilder jeg har lagt ut her. Men har ikke vært vær til skikkelig vask / bilder. Har brukt MG step 1,2,3 på lakken og begynt å handle deler. Blir bra til våren med nye felger og m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Kaldt og jævlig for tiden og ikke noe morro å være i garasjen. Men, jeg fikk fjernet antenna som var i bakruta, og det ser mye bedre ut. Var redd det var radio antenne, men fikk koblet fra kabelen og radio signalet var like bra. Så dette var nok ei GSM antenne. Har også hatt problemer med at motoren blir varm ved tomgang, og at termostaten ikke åpner. Fikk trykktestet kjølesystemet og det viste seg at termostathuset lekker. Har dermed bestilt ny viskosekobling og termostatus + noe småtterier fra koed. Inntil videre står bilen trygt i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Siden bilen står i garasjen og venter på deler, tok jeg turen til Sykkylven en ettermiddag og kjøpte div. produkuter hos leathermaster. Skinnsetetene foran og spesielt førerstolen var nokså slitt, så de fikk seg en skikkelig shine. Før: 50/50 under første strøk med ny farge. Resultat: Produktene som ble brukt: Resultatet var meget tilfredstillende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Ble jo stor forandring på de setene ja. Alltid gøy det. Måtte du holde på lenge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå