Turtiss Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 hehe, ja gøy med ny bil - men kjedelig når man blir ferdig Slurer ikke nei, girer rimelig fort opp i 2 gir. Eneste jeg som har skjedd to ganger i mitt eie (kjørt 1000km nå) er at før motoren har blitt varm, har det kommet ett lite dunk når den girer, og nødmodus går på. Virker som den låser seg i det giret den giret opp til... Men er bare å stoppe, slå av og på motoren, så e den god som gull etterpå. Kanskje ta ett oljeskift på den? Utrolig hva ett oljeskift kan fikse Skyt meg, men eg ville gått tilbake til det gamle orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Høres ut som du burde ta et oljeskift ja, må få gjort det på min også. Aner ikke når det var gjort sist. Men tror jeg må på verksted for å få gjort det (?), er vel litt vrient å gjøre det selv slik jeg har forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Hvordan fungerer speilvarmen i M3 speilene? Har demontert de for lakkering nå, og ser at det kobler inn på selve speilet. Er det konstant varme i glassene, eller skal det være en knapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 I alle andre biler er speilvarmen koblet opp sammen med bakrutevarmetrådene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Ok, jeg finner nok ut av det Blir forresten oljeskift på girkassa i morgen. Da kommer delene jeg har bestilt. - Nytt filter - Ny bunnpannepakning og fikk låne med meg en 20 liters dunk med olje fra BMW (brages bil), så leste vi bare av hvor nivået var når jeg fikk den, også betaler jeg til slutt ut i fra hvor mange liter jeg bruker. Service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Når det gjelder felger.. 8,5x18 rundt hele, eller 8,5x18 foran og 9x18 bak? Blir 9" veldig stort på E36 om jeg skal senke litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 I går var jeg i garasjen en tur og byttet ekspansjonstank siden det har lekket litt kjølevæske. Ny vs. gammel: På plass: Og tilslutt: Vakkert?;P Så får vi satse på det ikke blir noen blå dråper langs veien i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Vakkert hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Ingen blå edle dråper å se under bilen, så dette var vellykket. Må vel få byttet spylervæske tanken også nå.. den var plutselig veldig falmet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Fikk noen flere deler fra koed for litt siden. Grøftelys (ettermonterings kit med org. ledningsnett, brytere, rele ++), luftfilter, oljefilter og pollenfilter. Gammelt vs. nytt Trang plassering av pollenfilter på denne bilen, men fant det tilslutt. Så prøvde jeg meg på ledningsnettet til grøftelysene, men der skal Heen få avgjøre hvor kablene skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Pen bil, ser ut som om den har det bra Hvor lang leveringstid er det hos Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Bestilte tirsdag, fikk delene fredag! Men da var alt på lager tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Det var jo ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Tok ut lyktene i dag å byttet pakninger siden de dugget ca. hele tiden og spesielt etter vask. Hadde også noen ccfl ringer liggende som jeg hadde planer om å sette inn, men jeg droppa det. Virket som det var elendig passform på ringene osv og tror det blir litt jalla. Vasket også lyktene skikkelig innvendig og det så mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Grundig man du! Flott bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå