maartn Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Snakker du om hehe.. Biltema ringene var ikke noen suksess i mine lykter.. elendig passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Var ikke så dårlig passeform på de vell? De er litt sånn "trange" men sikkert mest for at de skal sette seg bedre hehe vet ikke jeg. Fint uten også, så lenge man han linselykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 De var for store for glassene liksom.. skulle vel bare limes på glasset på framsiden ikke sant? Vurderte å lime de på baksiden også, men da ble ikke hele ringen skikkelig synlig. Nei, jeg holder det orginalt utenom xenon i linsene Skulle bare fått tak i noen parklyspærer som lyste som 4300k xenon. Altså, helt hvit.. ikke noe blåskjær og heller ikke gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Merkelig de var større enn glassa :S mine er akkurat like store som glassene. Lime de på baksiden ser bare jælla ut. Putt inn en ledd pære i parklyset der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Har LED pærer nå, men de er skikkelig blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Da var tåkelys ettermontert med org. ledningsnett osv. Var litt kav å skjønne seg på koblingsskjema osv, men det gikk til slutt. Stor takk til Heen for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Nå er jeg fornøyd med "lyskomboen" og har bestemt meg for å ha det slik. Xenon 4300k i nærlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Ny pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Sideskjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Nei Alt av lister rundt vinduer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Da heiv jeg meg rundt i kveld sammen med en kamerat og fikk montert de nye listene. Ut med vindu og fjerning av gamle lister + vask og fjerning av lim. Gammel stygg takrennelist (hovedgrunnen til at monterer nytt): Ferdig resultat: Ble litt penere nå vil jeg si. Tar andre siden i morgen tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Legg merke til hvor mye "tettere" det blir inni bilen når du lukker døren også var forskjell på det på min når jeg byttet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Merket ikke noen stor forskjell på det (tror jeg), men jeg byttet heller ikke den svære pakningen som går rundt hele døra Gjorde du det? Men det så VELDIG mye bedre ut.. noe av det bedre vedlikeholdsarbeidet jeg har gjort hittil på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Jeg og en kamerat tok en kjøretur til Bud (GS Bildeler) i dag, og hentet dette. Weee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Det blir helt kanon med de felgene! Full m-tech, senk og svart bil med de felgene = helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå