maartn Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Takk! Jeg også tror det blir meget "kanon", men bilen er mørk blå. Prøvemonterte en felg bak i dag for å se hvordan det ble, og jeg likte 9" med 235/40-18 dekk bak veldig bra. Antydning til dimensjon forskjeller. Legger ved dette bildet for å vise hvordan den lille "strekken" ser ut, noe som jeg synes var perfekt. Så noen bilder av hvordan de rigget i hjulhuset bak. Jeg synes dette var helt perfekt. Når man ser ovenifra går hjulbuen ca. på samme linje med ytterkant av felg. Pittelitt innenfor. Vad tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flateland Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 blir bra! lest hele tråden din inne her. fått my ut fra bilen. menn koster kr detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Helt topp felger! skulle hatt ett litt mer "oversiktelig" bilde av bilen med felgen på! Nå må det bli sommer slik at vi alle får på riktige sko på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 blir bra! lest hele tråden din inne her. fått my ut fra bilen. menn koster kr detta Thanks. Litt koster det jo selfølgelig. Helt topp felger! skulle hatt ett litt mer "oversiktelig" bilde av bilen med felgen på! Nå må det bli sommer slik at vi alle får på riktige sko på bilen Det kommer om et par uker, når jeg får på alle felgene osv. Innen 2 uker er nok m-tech'en på plass også tenker jeg. Sommer jaaa.. *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 manuell kasse!hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 du trenger en manuell kasse,hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Ble bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 du trenger en manuell kasse,hint hint Da kjøper jeg heller en annen bil når jeg blir lei automat.. jeg spinner ikke rundinger i rundkjøringene i bygda, så jeg klarer meg Ble bra dette Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Dette ble gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Hehe, har vel liggende noe lignende du også sladjan! Kjøpte du fra modbargains eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Tok et oljeskift på automatkassa i dag og fulgte en guide på autopower.se Det viste seg at det aldri har vært byttet olje på denne kassa siden oljefilteret var fra 1993, og denne bilen ble levert ny 01/1994. Men, det var ikke noe skitt eller metallrester på magnetene i bunnpanna, så heldigvis er kassa i god stand. Girskiftene ble kanskje pittelitt mykere nå etter oljeskift, men det er uansett en god følelse med ny olje på kassa. Et lite bilde under økta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Skifta ikke du til manuell mens du var under da ? Ja, har noe lignende jeg også vettu Når er det treff i ålesund da? Kansje jeg kommer oppover en tur viss jeg allerede skal til ørsta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Hehe, det er for mye jobb/penger til at jeg synes det er verdt det. Bedre å kjøpe manuell bil da Hvilket treff tenker du på? CCN har treff 1. mai i Molde i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Ja det for fult så forståelig Var på treff i ålesund i fjor, naf organiserte noe greier sammen med ålesund gatebilklubben. Var denne jeg siktet mest til Molde blir de for langt å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Stemmer det. Har blitt arrangert forskjellig fra den kanten, men vet ikke om det er planlagt noen treff for sesongen. Skal si fra om det blir noe, hadde vært morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå