jansson Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 hei har en e39 som jeg skal montere en uorginal cd spiller i... det har vært en bmw revers spiller der (kasset og radio) har iso kontakt men ser at ikke pinsa passer over :S så har prøvd meg litt fram med disse.. jeg får ikke noe liv i spillern i det heletatt. og det står ikke noe på det orginale lednings settet som ligger der... hva gjør jeg trenger hjelp ?
Brightlight Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Kjøp en overgang. Jeg kjøpte på bilradiospesialisten.
jansson Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 hvordan overgang jeg har jo en ISO overgang? kan du sende link ?
Random Hero Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 du trenger en iso overgang ja, kan jo være den du allerede har ikke passer til andre spillere.
jansson Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 hm åssen finner jeg ut det da? jeg har denne : http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=&vn=736 alt passer jo inn til spilleren men virker ikke som om den får noe strøm i det heletatt
jansson Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 noen som vet om antennen fungerer som jording?
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 på min E38 måtte jeg ha en overgang fra bmw kontakten til iso kontakt. som deretter passet i spilleren.
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 tror det er lik denne jeg måtte bruke i min bil. den store kontakten passet til bmw kontakten i dashen. og de 2 andre passet til isokontakten
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 jeg kjøpte min hos en stereo butikk her i fredrikstad. butikken heter bug boys.
jansson Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 hm tenker fært her nå.. det bilde du du sendte meg jeg skjønner ikke hvor den skal passe inn hen? den er jo helt lik som den delen på ledningsettet
BimmerE46 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 satt inn en uorg spiller forsterker og basskasse på torsdag i min e39, bare kjøpte iso kobling/overgang/adapter eller hva du vil kalle det på bilxtra, så plugga inn, og det funket feilfritt... Du har ikke tatt sikringen i all koblingen da?
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 ja. ser det er fril bilde. denne er for andre bilmerker som vil ha bmw radio. du skal ha den motsatte. den store kontakten her er en ho. du skal ha den med han istede om du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå