Lapin Kulta Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer med et SMYKKE av en bil, denne var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Nydelig bil. Også artig med manuell girkasse. Det gjør bilen betraktelig raskere enn med den gammle 4 trinns autolaten. Hehe, takk takk. Ja, Manuell bruker jo også mindre suppe itillegg også, så er bare positivt for meg, at dette er Manuell.. Synes det er så kjedelig med automat, får lissom ikke gjort det du selv vil med en automat kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer med en kjempeflott E32. Skinnseter kommer til å løfte denne bilen enda høyere opp på sikleskalaen. Hvis du får på noen skikkelige kantfelger til sommeren og et moderat senkesett, så blir det gull. Tusen takk, Skal passe godt på den ja.. Bare å stikke innom tåden en gang iblandt, for har flere ting jeg skal gjøre med den fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer med en kjempeflott E32. Skinnseter kommer til å løfte denne bilen enda høyere opp på sikleskalaen. Hvis du får på noen skikkelige kantfelger til sommeren og et moderat senkesett, så blir det gull. Takk! Jepp, blir vel noe slikt som du beskrev det nå ja.. Skal komme tilbake med hva som skal gjøres senere, får skinnsetene nå om en times tid, så blir spennende å se.. Skal kjøre en omgang med rens på dem, noen som har noen bra tips på produkter som lønner seg å bruke på disse setene? Eller er skinn, rett og slett bare helt vanlig skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer med kjempe flott 7`er.All grunn til å være stolt av ein så støken 7 serie. Kom gjerne med litt motor bilder. Lykke til med bilen Tusen takk! Bilder fra motor'en skal jeg få fikset vettu.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 hvem forhandler i fredrikstad solgte denne? Nei, nå stod det stille her, skrev først Cars AS, men de holder til i Drøbak, er der fattern sendte en av Mustangene sine.. Nei, skal rope ut når jeg kommer på det.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Gratulerer med et SMYKKE av en bil, denne var nydelig! Tusen takk, ja, det er et smykke, men er noe småting å sette fingeren på, men det er bare bra, så får jeg noe å gjøre med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Så lenge det er ekte skinn, ville jeg tatt turen innom en anerkjent møbelhandler og fått råd til produkter. De vet som regel hva de snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Så lenge det er ekte skinn, ville jeg tatt turen innom en anerkjent møbelhandler og fått råd til produkter. De vet som regel hva de snakker om Ekte skinn ja.. Fikk setene nå for 2 min siden.. Dem ser fryktelig bra ut!! Men uansett, så har dem vel godt av en rensing og litt caretaking?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 De har nok godt av å få seg en runde med behandling med tanke på at disse bilene begynner å dra på årene nå. Utrolig hva litt oppmykning gjør med tørre, skrukkete skinnseter. Får også tak i farge man kan farge opp falmete skinnsetere med, dette er jo også greit hvis de har noen synlige skrukker. Har ikke selv behandlet skinn så skal ikke uttale meg om hva du skal bruke og ikke bruke, men har sett endel tilfeller hvor andre har behandlet skinnsetene sine og det er absolutt verdt jobben. Velkommen i "7'er med manuell klubben" foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Det har de helt klart. Så holder de seg fine og myke i skinnet lenger. Du får slenge ut bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 legg ut bilder da, daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 De har nok godt av å få seg en runde med behandling med tanke på at disse bilene begynner å dra på årene nå. Utrolig hva litt oppmykning gjør med tørre, skrukkete skinnseter. Får også tak i farge man kan farge opp falmete skinnsetere med, dette er jo også greit hvis de har noen synlige skrukker.Har ikke selv behandlet skinn så skal ikke uttale meg om hva du skal bruke og ikke bruke, men har sett endel tilfeller hvor andre har behandlet skinnsetene sine og det er absolutt verdt jobben. Velkommen i "7'er med manuell klubben" foresten Hehe, tusen takk.. Fint vi er andre som foretrekker 7'ere med manuell Kom nettopp hjem, skal ned å ta bilder før og etter jeg vasker og caretaker dem.. =P Kommer med bilder enten ikveld eller imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Da var vasking av alle seter ferdig, gjennstår bare dørpanelene igjen, men det er en enkel og kjapp sak.. =) Slenger på dette middelet imorgen, da dette skal stå å trekke i en times tid, så blir det veldig sent.. Legger ut hvertfall noen bilder av litt før og etter.. Før: Etter: Før: Etter: Dette er det MEST slitte setet, noe som sier meg at prisen jeg betalte, er verdt vær krone.. Gleder meg til imorgen, skal fikse før og etter bilder da også.. Hva synes dere? Kommenter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Syns de så veldig bra ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå