Gå til innhold

BMW E32 735i 1987 TIL SALGS

Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm....pen bil :) men angeleyes ser tøft ut på e32..hadde det på min gamle og det så faktisk bra ut!

Nja.. Etter jeg fant et bilde på nettet av en E32, ble jeg kvalm.. Jeg vet ikke.. Men jeg synes det kler E30 bedre og ikke minst E39 (!) best! :-D

E34 er jo en ganske så lik bil, men kan ikke huske å se for meg noen 5'ere med AE i hodet nå, så skal ikke si noe på det.. :-)

Har du bilder av E32'n med AE? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det denne som var på sladdetreffet i romjula? :)

Det stemmer det ja.. gkw89 fikk meg opp.. :-D

Angrer ikke på at jeg brukte den der, fordi jeg har fått blitt ordentlig kjent med bilen nå, under "alle" situasjoner.. Har hatt sladder i ettertid hvor jeg tror jeg ville ha kjørt ut av veien, om jeg ikke hadde fått lekt og blitt kjent med bilen, oppe på Gardermoen.. =)

Neste gang håper jeg å se deg der med grombørsa! :-D

Det var jeg som ble påkjørt av en e36, så derfor er jeg glad for at jeg ikke tok e32'n eller e23'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen voldsomme egentlig, men det ble et knust blinklys, sprekt fanger, skeivt frontstykke, bulka skjerm, knekt lyktefeste og høl i radiatoren! noe jeg ikke vil ha på BMW'ene :wink:

Men vi får ta litt e32 cruising til sommern vett! selvom jeg bare har 3.0 med automat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke jeg ass... sigdal på lørdag i hvertfall

Nice.. :-)

Tror jeg holder meg til Gardermoen, likte meg der.. :-D!

Du er vel med neste gang på Gardermoen med Volvo'n til Robin? Trodde jeg skulle dø noen ganger når du kjørte, deilig med adrenalin! :-D =p

haha, morro da... vi klarte jo 720spin på sletta der å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen voldsomme egentlig, men det ble et knust blinklys, sprekt fanger, skeivt frontstykke, bulka skjerm, knekt lyktefeste og høl i radiatoren! noe jeg ikke vil ha på BMW'ene :wink:

Men vi får ta litt e32 cruising til sommern vett! selvom jeg bare har 3.0 med automat :)

Da er jeg OGSÅ glad for at du ikke tok med E32'n, selvom det hadde vært kul å sett den!

Utrolig kjipt om noe slikt hadde skjedd med E32'n, hadde nesten vurdert selvmord da tror jeg om det hadde skjedd meg.. =/ =p

Er med på E32 Cruising til sommeen jah.. :-D

Er det R6 eller V8'rn du har?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke jeg ass... sigdal på lørdag i hvertfall

Nice.. :-)

Tror jeg holder meg til Gardermoen, likte meg der.. :-D!

Du er vel med neste gang på Gardermoen med Volvo'n til Robin? Trodde jeg skulle dø noen ganger når du kjørte, deilig med adrenalin! :-D =p

haha, morro da... vi klarte jo 720spin på sletta der å :D

Ja, det var seriøst rått! :-D Gleder meg til neste! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg OGSÅ glad for at du ikke tok med E32'n, selvom det hadde vært kul å sett den!

Utrolig kjipt om noe slikt hadde skjedd med E32'n, hadde nesten vurdert selvmord da tror jeg om det hadde skjedd meg.. =/ =p

Er med på E32 Cruising til sommeen jah.. :-D

Er det R6 eller V8'rn du har?=)

m30, godsekser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...