Gå til innhold

BMW E32 735i 1987 TIL SALGS

Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

":3nu3498s]Synes bilen så freshere ut med det lyse stoffinteriøret jeg, om det var så strøkent som det så ut på de første bildene.

Ellers ser den jo rimelig velholdt ut :)

Nja.. Det var ikke så strøkent, som det så ut på bildet.. Det var et lite hull i begge setene, som ble utvidet etter bruk.. Så har det jo også vært et annet uhell ved at en kompis hadde fått litt for mye øl og vin i seg, da jeg var snill å kjørte han hjem... Så etter det, så merket jeg hvor dritt det er å vaske og holde vedlike stoffseter..

Jeg synes komforten i skinnsetene er 10 ganger bedre, samt det ser bedre og mer elegant ut.. :-)

Men, smaken er som baken.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra moderator arbeid å fjerne andre innlegg enn det ene som faktisk skulle endres på...

Kan du skjerpe deg?

Gunnar skrev PM til meg, og ba meg PENT og HØFELIG om å bytte ut ordet "pakkis", noe som jeg gjorde med en gang jeg leste PM fra han..

Kan du slutte å skrive OT hele tiden, og heller ta opp ting direkte med meg, eller Gunnar om det er noe!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da såh...så på innlegget ditt rett før jeg postet siste innlegg og da stod det fremdeles feil ord der...men nå som det er endra

vil du vite hva "jalla" betyr? det betyr fort/kjapp deg :P

Jeg vet hva jalla betyr..

Etter at jeg har vokst opp med masse pakistanere under barndommen, kan jeg noe pakistansk.. ;)

Men, kan vi nå legge dette ned, slå en strek over det og heller beundre de herlig bilene vi har og som vi elsker? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe deal :)

lyktene ble finere enn jeg hadde regna med faktisk...passet fint med sølv og blank blink..hmm..

Ja, enig.. Jeg var veldig redd for at det ble litt to much når jeg fikk det ferdig.. Men, det ble heldigvis ikke det.. Alle kompiser osv. som har sett den i ettertid, synes den ble MYE finere, og bærer jo MYE mindre preg av alderen den faktisk har..

Neste forandringen som vil skje, må bli sideblinklys ( men det går under samme kategori )

Men, det jeg må fokusere på, er felger til sommeren, og eksos anlegg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke mye til for å få en e32 til å se nyere ut ..lykter gjør susen faktisk! men husk,..senk den litt mer foran enn bak...fjærene bak siger ned etter ett års tid...veldig irriterende...men skjer på nesten alle e32...

Hehe, sant det..!

Takk for tipset.. Men senking tror jeg ikke blir gjort med det første.. Men, godt å vite da! :-D

60/40 senk, greit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..

Rompa på bilen min ser ganske lav og slapp ut nå, men ene oppretteren på jobben sa at den nok skal være sånn, fordi høyden på kanalen forran og bak var det samme, så det var nok orginalt..

Han anbefalte å senke 60/40, så blir vel sikkert noe rundt der.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hm..

Rompa på bilen min ser ganske lav og slapp ut nå, men ene oppretteren på jobben sa at den nok skal være sånn, fordi høyden på kanalen forran og bak var det samme, så det var nok orginalt..

Han anbefalte å senke 60/40, så blir vel sikkert noe rundt der.. :-)

jupp...min e38 er også sånn...nesten som å kjøre i oppoverbakke :P men kanalene har lik høyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...