Gå til innhold

BMW E32 735i 1987 TIL SALGS

Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

da synes jeg du kan invitere meg og la meg også gjøre det på jobben din :P

Hehe.. Vi får se ann formen.. =p

Kan desverre ikke ta med meg flere, da sjefen er av drittsekk typen.. Hadde jeg bestemt, hadde jeg invitert mange BMW'r inn under tak og ikke minst varme.. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forresten..har du ikke parklys foran?

Stemmer dette, er ikke noe parklys forran.. Jeg vet ikke helt hvorfor.. Var det ikke når jeg kjøpte bilen, og da jeg tenkte over det og skulle fikse det, så jeg over sikringene, men alle var fine.. Fordi, bilen var på EU kontroll rett før jeg kjøpte den.. Så rart den evnt. gikk igjennom uten parklys?

Også rart om begge pærene har gått samtidig også.. =s

Skal skjekke det en dag, men er ikke noe stress.. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med baklysene da?Innimellom blir releet til parklysene løent og da er det ikke alltid lysene fungerer..Eller så har du en lang plaststand som parklyset sitter i...som regel er denne knekt igjennom årene...

Hm... Takk for tips..!

Vel, har aldri hatt noe problem med baklysene.. Eneste var med de gamle lyktene, så var det ikke noe tåkelys, men byttet til de nye, så fungerte de fint igjen.. :-)

Men, det at man kan skru av lysene HELT, altså.. Så det blir helt mørkt, dette er vanlig vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men vil ikke dette da gi blankt lys? Eller..?

nei. kjøper ikke hvite pærer. men chrome. de har et speil blangt belegg på. så pæren er helt blank. men når lyset tennes så lyser det gult.

ft68mwgdqfejzg1e32ap.jpg

Ahh, daså.. Lært noe nytt idag også.. :-P

Får vel bestille det, på neste updates fra Koed.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje legge til at du faktisk var i tyskland da du kjørte i den hastigheten?er j oder det er lovlig å kjøre så fort...

Hallo, går nå selvsagt utifra at dere "vet" dette er i Tyskland.. Hvem er det som er så idioter å kjører så fort på disse veiene her i Norge?

Huff, livet er hardt.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...