Dabbe84 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 mspec: regner med at dei vil passe på din bil siden vi har samme bil. Det sto ET 3/8 inne i felgen.. men kan ver trykk feil og at det egentlig skal ver ET38... noen som har peiling på dette? Jeg kan no alltid ringe til sjappa jeg kjøpte felgene å høre hva ET er på felgene.... 3/8" = 10 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Bor selv i Ålesund, og kan være interessert i disse om de passer på en E61. Vet du forresten hva som går på av gummi i bredden på en 8.5-felg? Tenkte på bak e.... Store hjulbuer på E61.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dabbe84 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 står 245/35/19 på bake no, men tåler sikkert litt bredere dekk kan jo alltid prøve felg på bake for å se om den passer og om det ser bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Hvis ET3/8 er det samme som ET10 vil jeg anta at disse felgene ville tatt i fjærbeinet på din E46 da dette er nærmere 5-serie innpress. Du har vel ikke brukt spacers? Angående bredde på 8,5" felg, så tror jeg ikke jeg hadde tatt noe mer enn 245. Har selv 255 på 9" felg og det er ikke noe særlig dekkstrekk det. Blir fort litt "ballong" (omvendt dekkstrekk) hvis det blir for brede dekk på for smal felg. På E61 går det vel bedre med 9,5" eller 10" felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dabbe84 Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 ikke noe spacere på brukt her, felgene er bestilt til bilen, så innpresset skal jo stemme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå