helland Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Ja, sto søvik racing ja Kan vell stemme att det var noe jalla mekk her og der.. hehe Att bilen gjikk og kunne herjes med var det viktigste for han Bli bra ta stemmer nok det, sparka fra bra da også mener jeg da.. men ble bare tulle etter forrige eier skulle "ordne" den opp mer ble bare værre og værre, heldigvis ble den min, så nå håper jeg iallefall at jeg får den i bra stand og bortimot strøken til slutt !
helland Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 her kommer det en update... i 20 minusgrader er det ikke akkurat moro å skru bil, men må til for å få ut ledningsnettet Eneste varmen jeg hadde ikke mye vits men Her er donorbilen, 1986 528i swedish one! Litt jobb er det, men har bytta på en 94 mercedes c-klasse for et års tid siden, DET var MYYYYE mer jobb Der var delen fra dasjn og bakover ut Da er alt ut Har egentlig planlagt å ta ut alt i min å få inn alt i morgen.. er det mulig da mon tro ?? har også skaffet meg el-takluke, blir godt å få bort den sveiva ! Comments? Tips ?
Morty999 Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 har du led nett til el takluka da? isåfall har jeg org nett til det
helland Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 det følger med det vettu får jeg åpna luka når ledningsnettet er tatt ut av bilen ?
Mjørgen Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 det følger med det vettu får jeg åpna luka når ledningsnettet er tatt ut av bilen ? ja tror du kan ta av lokket der motorn er så er d en unbrako skru du kan skru på
helland Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Update! I går bytta jeg ledningsnettet på HELE bilen Var litt jobbing, men bilen starta på første forsøk ! Deilig med sikringsboks med alt i orden og ingen løse ledninger Er lys i alt, og bilen starta med en gang godt fornøyd! Varmeapparatvifta har tatt kveld, så den må vel byttes.. stikkker ut å pusler litt med den nå
sladjan Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Kul prosjekt, såg ikke ut som en bil som har blitt tatt vare på før. Blir nok bra til slutt denne
helland Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Kul prosjekt, såg ikke ut som en bil som har blitt tatt vare på før.Blir nok bra til slutt denne Håper den b lir bra til slutt ! Har montert cdspiller i dag, men blir vel jobbing i morgen for å få fiksa litt rust i bagasjerom kanskje
H_Vatn Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 godt jobba:) bra noen endelig tar vare på denne bilen:)
helland Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Lurer på å koble til El-rutene, noen som vet hvodan det er, er ikke originalt i denne bilen ... ser det går en 2leder inn i hver døra, alle ender opp i midtkonsollen, men ingen er tilkobla... Noen som har koblingsskjema eller noe slikt ?
helland Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Update! Har vært å henta div deler, ny original oljekjøler. er lakkert, men flassa.. Montert "holderen" til cdspilleren, samt fikset litt til målere. Er ikke sikker på om jeg skal ha de eller ikke, men synes ikke det er noe fint med så stort "hull" under spillern. Monterte også ///M Kule med lys Tips ?
helland Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 får det da te du stig vi får c håper den blir "strøken" til slutt.. er vel kanskje mye å håpe på, men er iværtfall det som er målet!
E28 Power Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 Så ut som denne bilen har hatt ei hard fortid! godt du gir den et nytt liv! skal du ha ny lakk og interiør og eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå