helland Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Har kjøpt meg en original m535i!! 1986 BMW M535i -3,5l -Grenrør topmount -T3/T4 Turbo ? -Alu cooler -Bilstein dempere -RFL dump -ukjent senk -M-Tech -8,5x17 foran 10x17 bak -4x el-ruter -Soltak +++ Har egentlig ikke fått oversikt over bilen enda.. akkurat fått den hjem Har ikke startet bilen, ettersom den var tom for strøm og diverse. Er nok en del som må gjøres før det. Planen er å få bilen tilbake i sin originale tilstand.. ta av turbo, og montere grenrør og sportseksos. Få oversikt over all rust og få fjerna den. Få av den nederste leppa på frontfangern, så den blir som den er original Er et virrvarr uten like med ledninger både inne i bilen, og i motorrommet. Få alt til å virke Blir nok et langtidsprosjekt da jeg har en e34 bruksbil som må få litt stell, og en nissan 200 som også trenger MYE tid Tips, kommentarer? BEKLAGER DÅRLIGE BILDER!!! slik den står nå Skal fjerne alle merkene Noen som vet styrken på disse sikringene ?? hahaha! Pent interiør?? NEI! Bakfelger Motor-rom Er ikke spesielt strøkent men.. håper å få det til bra med tia Skal ta bedre bilder i lyset i morgen tror jeg Kommentarer ? Tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Jobb ein e no å hiv ut d lækkre raue skinnj interiøre, Hælland:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 E 28 er sinnsykt tøffe biler, men du MÅ fjerne alle harry klistermekre og få vekk den japse potta. Syns ein slik bil bør holdes i orginal stand utvendig, Kom med litt meir bilder av bilen i dags lys. Kunne godt tenkt meg ein slik prosjekt bil som dette. Lykke til med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Det røde skinninteriøret er det peneste interiøret i mine øyne.. men forskjellige syn på det selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 gamle rattet mitt jo!, trur det er lettest for deg å bytte hele ledningsnettet i bilen.. ser hvertfall slik ut! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Ledningsnettet må nok byttes ja Skal fjerne alle jallamerker og potter, og rødt skinn er vel ikke det jeg har mest lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 er det denne det var s38 turbo i før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 er det denne det var s38 turbo i før? har ikke vært det såvidt jeg vet. . har vært i bygda i 4-5¨år mener jeg.. 3,5turbomotor fra e34 som har stått i, men bilen har ikke vært brukt noe spes de siste 3 åra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Ser ut som denne har vært med på litt av hvert ja... Hvorfor gå vekk fra turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Ser ut som denne har vært med på litt av hvert ja...Hvorfor gå vekk fra turbo? for turbo og slikt som er montert er bare kasta på. Motoren har også original innmat, så ser ikke helt vitsen med å ha det på. Ser også for meg at bilen`s verdi blir mye større når den er original . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 orginal innmat og turbo virker det, om du har kontroll på tenning og bensinmengden.. tåler fint 1 bar uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboX Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Helland; hvor holder du til? Er rimelig sikker på at jeg har sett denne bilen i strøket flere ganger før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 orginal innmat og turbo virker det, om du har kontroll på tenning og bensinmengden.. tåler fint 1 bar uten problemer er godt mulig det, men har ikke bruk for turbo på denne.. har en 200sx med turbo, så denne skal få være sugis. Kan hende det blir bytta motor, men ikke planlagt noe foreløbig. Blir iallefall ikke turbomotor i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Helland; hvor holder du til? Er rimelig sikker på at jeg har sett denne bilen i strøket flere ganger før.. Jeg holder til i Hemne, 10 mil sør for trondheim duda? hvor har du sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 her har du arbei shø.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå