Gå til innhold

e36 problem!

miktor
 Share

Anbefalte innlegg

hei. eg har ein e36 320i 92, som fungerer heilt fint til vanlig. men problemet kommer når eg er på kjøreturer over ein time i strekk. bilen begynner å fuske, veldi urolig på tomgang og bruker meir bensin enn normalt og ryker svart røyk. men på fult gasspådrag så går den flott.

stanser eg bilen og lar den stå i ca 20 min går den fint etterpå.

noken som har lignendes problem eller kan sei noke smart om problemet?:D

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en diagnose på et bmw verksted.. da det kan være så mye som er årsaken til fusking!

Har selv slitt med fusking på min.. og etter 2 måneder med skruing og nye deler. pluss at den har vært på opel og vw versksted som de ikke fant ut feilen. og masse unødvendig penger som jeg har brukt.. Så er den sendt til bmw verksted!

Men ikke sikkert du har et så vanskelig problem.. Men ville få tatt en diagnose på et bmw verksted og så fått høre med de hva som trengs og skiftes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det catalysator så er nok denne mest sansynlig defekt. dunk på den og hør om innmat er løs. funker fint til den er skikkelig varm, da utvider den seg noe og innmat vrir seg og tetter igjen for eksos. sjekk når den fusker om det kommer lite eksos ut når noen ruser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde som sagt få tatt en diagnose.. kostet meg 400kr;)

Jeg hadde mye fusk på min.. og jeg spurte her på forumet om hjelp.. Fikk mange gode tips, men fleste parten var ikke noe særlig hjelp i og bytte!

Blir veldig mye gjetting når det er et sånt problem.. Har brukt sikkert godt over ti tusen.. og nå fikk jeg sendt den rett på bmw verksted og da håper jeg dette løser seg kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...