sberget Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Har en bmw 318i som ikke starter pr dags dato. Kjøpte den for 1 å halv måned siden. Har hatt noen små problemer med den da den 2 ganger tidligere da dwn begynte å fjuske noen få meter før bilen stoppet helt og var ikke sjangs til å få starte den igjen. Den kunne stå ei natt så startet den igjen morgenen etterpå. Men nå gjør den altså ikke det. Har skiftet bensinfilter da det viste seg å være tett. Skiftet coil og plugger. Det finnes ikke gnist på noen av disse når jeg filer på starteren. Har sjekket om det kunne være evt vann i hjernen. Men det var det heller ikke. Så lurer på om noen har noen erfaringer og tips til hva det kan være. Jeg tror selv på veivsensor og kanskje kamakselsensoren. Men ikke godt å si. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Hei og velkommen! Er det noe som helst gnist på pluggene nå? Iværstefall, kan jo reg.reima ha ryket? Da dette skjedde meg, hadde jeg gnist på kun en plugg, da ikke rotoren ville gå rundt.. Er vel bare å dra frem vektøy for å sjekke spenninger, start ved coilen å se om den får strøm, jobb deg vidre.. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sberget Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 nei regreima har ikke røket:P men det er jo veldig sannsynlig at det er noe elektrisk siden det har skjedd 2 ganger før. Har sjekkert der og coilen får strøm, men er ingen gnist på noen av pluggene. så er ikke sikker jeg nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Def coil? Mulighet å ta diagnose?? Får bensinpumpa strøm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå