Gå til innhold

BMW e30 325 mtech1 selges


mcnugget
 Share

Anbefalte innlegg

Selger mitt prosjekt, skulle fikse bilen opp men har kjøpt meg ny bil så verken tid eller penger strekker til.

Det er en mtech 1 med mtech2 vinge. 3 16x9 brock felger følger med, den 4. ble spikt i en utforkjøring. Bilen mangler venstre framskjerm og ramme rundt venstre hovudlykter. kan skaffe skjerm.

Må også skifte radiator på varmeregister, da det har komt mye kjølevann inn i bilen(teppe er tatt ut og renset).

Interiør er ok, men selvsagt noe slitt(meget bra for å vere orginale mtech stoler) Litt småtteri av rust her og der, men ingenting alvorli av det eg veit. Har og har litt startproblem til tider, ganske sikker på at det er svinghjulsføler sida det er det einaste som ikkje har vert prøvd. Når den vil starte kommer den med en gang, men når den ikkje vil er det gjerne bare å vente litt så kommer den. Legg ut 5 tusen og noen timer arbeid, så blir bilen meget pen og ganske bra.

Ellers er det diffbrems, sorte DE med xenon(sjukt godt lys), sebring eksos fra midt under bilen, senkesett, polyforinger, kjørecomputer, momo ratt og diverse snacks.

Ny bærebru(venstre) hardyskive og opplagring, samt motorfester og puter til travers på girkassa. SKAL ha minimum 17000 for den, visst ikkje blir bilen solgt i deler. Får lett over 20 for bilen i deler, så det kan og vere aktuelt for den som vil tjene seg noen kroner på å selge den videre i deler, selv om bilen er alt for bra til den slags. Eneste kravet eg har er å få igjen det eg har lagt ut, som da er 17k.

Bilen befinner seg en time kjøring fra Førde i sogn og fjordane.

Bilder kommer.

Send PM, melding eller ring på 95757285. Helst melding med tanke på at eg jobber skift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...