andreee Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Vært en å sett på bilen igår , skal få beskjed seinere var bare å titta nå.. Jeg er enda i vurderings fasen om jeg skal selge eller ikke. a
andreee Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Selges på ny grunnet han som var her var i banken idag men fikk ikke lån. Kan selges i deler også bilder kommer senere idag! mvh a
andreee Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 bmper denne en siste gang ellers går den i deler. a
andreee Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 siste sjangs å kjøpe ellers går den i deler iløpet av dagen. mvh a
Tommy91 Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Mye skal du hå for bilen med bakstilling og forstilling uten motor? og hvor i landet holder du til?
andreee Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Hei , da har jeg avtale om att motor /sprut/bil/bur,girkasse er solgt! Så får vi se hva som skjer i helgen Stoler fuelcell belter msd 6a tenningforsterker foringer enda tilsalgs. mvh a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå