Sindre AA Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 God kveld folkens. Vurderer sterkt å kjøpe meg en Z4 av "gammel-type" (03-06) til sommeren. Har hatt en 01 MR2 før og kjører i dag en 08 118d 3-dørs m-sport. Men savnet etter roadster har blitt sterkerer enn jeg hadde håpet på. Noen som vet om Z4 ble levert i Alpinhvit i norge? Har denne fargen i dag og liker den veldig godt. Jeg står mellom 2.2i eller 2.5i og bilen må ha manuell kasse og m-sport seter. Noen Z4 eiere der ute som kan hjelpe meg litt med henhold til motorvalg? Er det stor forskjell på disse motorene? Trenger litt input her. Har ikke kjørt bilen enda, men liker utseende veldig godt. Hva bør jeg se spesielt etter av typiske feil på disse bilene? MVH Sindre
hagenisse Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Kryr ikke av Z4-eiere her og de færreste har vel prøvd begge alternativene (iallefall i noen større grad). 2.2-motoren passer iallefall fint i Z4, men hva med å prøve begge? Uansett, lykke til med kjøp av ordentlig bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå