NeonMuffler Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 ønsker å kjøpe originale nyere m5 speil, de som ligner på de klassiske m3 speila. men M5'en kom med de først:) alt av interesse! send PM da denne tråden havner så fort langt bakover
MMTuning Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Har et sett orginale m5 speil liggende er hvertfall bmw dele nummer på de. Er for biler uten memory i sete. Med el-just og oppvarmet 2000Kr ARKIV FOTO https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1
NeonMuffler Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 hm, tja, gir deg et bud på 1500cash uten å ha sett de, og jeg henter seff
Eirik Viste Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Jeg har speil fra en 1992 M5 3.8 liter. Vet ikke om de er originale, men de kommer fra en M5. De står montert på en 7 serie nå, og jeg vil sette på 7 serie speil igjen. Passasjerspeilet har muligens en feil med justeringsmotoren. Den beveger på seg, men får ikke justert skikkelig. Kanskje det er noe som ikke passer om hverandre. Speilene er i diamantsort met. med noen steinsprut merker. Kan selges for 700 kr for begge 2 + frakt. Hilsen Eirik.
hylle Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Er snakk om disse speilene her, Org e34 m5speil, om man søker på delenr som står under speilene på merkelapp. Fryktelig billig du solgte disse da Eirik.
NeonMuffler Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 Eirik Viste skrev: Jeg har speil fra en 1992 M5 3.8 liter. Vet ikke om de er originale, men de kommer fra en M5.De står montert på en 7 serie nå, og jeg vil sette på 7 serie speil igjen. Passasjerspeilet har muligens en feil med justeringsmotoren. Den beveger på seg, men får ikke justert skikkelig. Kanskje det er noe som ikke passer om hverandre. Speilene er i diamantsort met. med noen steinsprut merker. Kan selges for 700 kr for begge 2 + frakt. Hilsen Eirik. ja er det de Hylla har bilde av? isåfall tar jeg de:) det er litt viktig, for jeg har flere av de vanlige firkanta og facelift speila
Eirik Viste Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Ja, det er de speilene som kommer fra bilen til hylle. Han kjøpte min bil, og jeg kjøpte den tilbake igjen. Det kan være en bagatell som gjør at jeg ikke får regulert passasjerspeilet. Eller bryteren kan være defekt. Kan du sende ditt navn og adresse til 92 22 65 44, så har jeg adressen klar når jeg er på Posten. Hilsen Eirik.
NeonMuffler Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 Eirik Viste skrev: Ja, det er de speilene som kommer fra bilen til hylle. Han kjøpte min bil, og jeg kjøpte den tilbake igjen.Det kan være en bagatell som gjør at jeg ikke får regulert passasjerspeilet. Eller bryteren kan være defekt. Kan du sende ditt navn og adresse til 92 22 65 44, så har jeg adressen klar når jeg er på Posten. Hilsen Eirik. sms sendt mvh
Eirik Viste Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Ja, jeg fikk meldingen. Var i farten og fikk ikke sendt tilbake. Bilen står nedsnødd nå, men får den inn enten i kveld eller i morgen. Da blir det lettere å skru av speilene. Hilsen Eirik.
NeonMuffler Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Eirik Viste skrev: Ja, jeg fikk meldingen. Var i farten og fikk ikke sendt tilbake.Bilen står nedsnødd nå, men får den inn enten i kveld eller i morgen. Da blir det lettere å skru av speilene. Hilsen Eirik. good, haster ikke for min del enda da bilen står vinterlagra. men greit å få det undagjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå