Ivanrogov Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Sikkert blitt tatt opp før? Men dette er noe av det gjævligste jeg har sett noen gang: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=20174065 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Ja det er skikkelig mislykket spør du meg. Helt for jævlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Haha, 1.2mill for det søppelet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ganske utrolig.. Men er vel slik biler skal se ut nå til dags? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Ikke pent akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Sikkert blitt tatt opp før? Men dette er noe av det gjævligste jeg har sett noen gang:http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=20174065 ja. helt jævlig. mye nye biler ser jo helt forjævlige ut. her ha vi en drit stygg bil til fra BMW X6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 er vel ikke lenge før bmw'ene kan fly(igjen). ser jo ut som en joystick den girspaken. og var det 20"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Sikkert blitt tatt opp før? Men dette er noe av det gjævligste jeg har sett noen gang:http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=20174065 ja. helt jævlig. mye nye biler ser jo helt forjævlige ut. her ha vi en drit stygg bil til fra BMW X6 ' Enig med at 5 serien er heslig men at X6en er helt for jævlig er eg ikkje enig i. X6 er den kuleste suven som ruller på veier syns eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 x6 er jo noe av det råeste spør du meg .! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 X6 ser utrolig bra ut til og være suv ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Hadde iallefall vært flau om jeg skulle selge bil til 1.1mill og så bruke mms-bilder i annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 X6 ser utrolig bra ut til og være suv ja X6 er ingen SUV, men derimot en SAC(Sports Activity Coupé), som for meg virker som et helt fjernt konsept. X6 er blitt diskutert opp-ned og i mente, og eneste konklusjonen en kan komme til at smaken er delt. Jeg for min del ser ikke poenget med denne bilen, og synes den er langt fra pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Er det bare jeg som liker 5 serie GT? Skulle bare hatt litt større felger etter min mening og evt senket den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Hadde iallefall vært flau om jeg skulle selge bil til 1.1mill og så bruke mms-bilder i annonsen.. Hehe ;D Det tenkte jeg på også. Rar bil spør du meg, men det er nå ihvertfall ikke noe så mange har. Standard 5-serie er jo allemannseie, hadde blitt meget imponert / forundret om jeg hadde sett en slik på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 kan si med stor sikkerhet at noe sånt skal aldri jeg ha i hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå