beemer525i Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 skal gi deg 60 000 viss du kommer til vestlandet med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 hehe..er bare og ta fly det gutt. koster ikke mange hundrelappene..så skal jeg ta meg tid til og møte deg på flyplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer525i Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 er du villig til å møte meg på halveien da? så blir du kvitt bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 hehe..nå er den nedpriset så jævlig at det ikke er lønnsomt + at jeg ikke har anledning pga jobb. Bilen står nå og samler støv i en garasje så sånn sett står den ikke i veien så lenge de andre er i daglig drift. er nok rimeligere for deg selv og ta turen med fly enn og kjøre. er en 11 timers kjøretur fra bømlo og hit. ta fly fra flesland så er du her på 40min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer525i Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 ja er jo sant det.er bare at jeg sliter litt med å få tid til å få henta bilen sjøl, så får se meg om etter noe litt nermere i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 bilen står her den så ikke noe stress sånn sett. Det greieste er vel og hente den på helg i tilfelle. bare skrik ut det så skal jeg gjøre den klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 solgt kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg