///FredriK.S Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Hei. Har planer om å montere subkasse i bagasjerommet på min e34, men er ikke sikker på hvor det er lettest å strekke kabler, eller hvor jeg skal gjøre det? Noen tips? - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Tenker du da plusskabel, signalkabel osv? Plusskabel fikk jeg igjennom bak boksen til motorstyringsenhet. Framme til høyre ved torpedovegg. Så langs listene nede ved døren og bak til baksetet ogg gjennom hullet der ved armlenet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Regner med du har batteriet foran siden du vil strekke en kabel Dette gjøres BEST og LETTEST i en E34 på følgende måte: - Napp opp baksetet og ut med det - Finn frem kabelen og træ denne inn i en liten kanal på høyre side på gulvnivå som huser den originale kabelen fremover i de bilene som har batteri bak. Det går vel endel originale kabler der og mener jeg å huske. Kan kanskje skaffe bilder av dette... - Denne kommer frem ved høyre sparkepanel. Bare napp av panelet så ser du kabelen komme frem der. Kan være et par ting den butter i men er bare å dytte på. - Ta ut hanskerommet. Her kommer du lett til en propp som går videre ut i motorrommet. Videre herifra så husker jeg ikke heeelt... Håper dette hjelper deg litt. Å legge den noe annet sted er nærmest tåpelig vil jeg påstå Skal diske opp med noen bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Er ikke batteriet under baksetet i 91 520i? Eller tar jeg helt feil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 d beror på ac eller ikke d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Er ikke batteriet under baksetet i 91 520i? Eller tar jeg helt feil nå På min er den i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokalhelt Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Er ikke batteriet under baksetet i 91 520i? Eller tar jeg helt feil nå På min er den i motorrommet på min 92-januar touring er det under setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Er ikke batteriet under baksetet i 91 520i? Eller tar jeg helt feil nå På min er den i motorrommet på min 92-januar touring er det under setet. men da har du vel AC? å touring har også litt annerledes plassering av ting i forhold til sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokalhelt Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Er ikke batteriet under baksetet i 91 520i? Eller tar jeg helt feil nå På min er den i motorrommet på min 92-januar touring er det under setet. men da har du vel AC? å touring har også litt annerledes plassering av ting i forhold til sedan Ac finnes ikke i min bil, så er nokk bare litt random plassering i touringen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Det kom batteri under baksetet på sedan i 1991, men min er en sen 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 min 91mod 520 hadde batteriet fremme:) men erjo ikke noe problem og flytte det bak da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Hallo gutter, batteriet sitter bak helt fra 88mod d gitt, men d kommer helt ann på vilke tilbehør som kommer med bilen,bl.a ac i sedan osv. for d er ingen selvfølge at batteriet sitter verken bak eller fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå