CS Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Selger mine BMW 68m felger med yokohama iceguard 225/45-17. Foran 17x7,5 ET 41 Yokohama iceguard ig20 225/45-17 Bak 17x8.5 ET 50 Yokohama iceguard ig20 225/45-17 Felgene er veldig stygge. Ene felgen er kantkjørt rundt hele. Noen få merker i de andre. Ellers er de stripete og "møkkete". Ikke kast eller urunde, har selv kjørt på de. Dekkene er kjørt en sesong (noen få tusen km) og er minimalt slitt. Veldig bra vinterdekk. Selges for 5000,- Tar i grunn betalt for dekkene, så får du felgene på kjøpet Felg foran 1 Felg foran 2 Felg bak 1 Felg bak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odarn83 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Kan gi deg 4000 for de!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Kan gi deg 4000 for de!? 4500,- så er de dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Har glemt å skrive at felgene må hentes, sender ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Ingen som trenger 17" på vinter istedet for kjedlige 15"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Fremdeles til salgs? Har en søster som trenger nye vinterhjul og kan hente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 ja, forstatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Pokker ta at du bor i Oslo hehe Disse hadde vel passet e36 touring også? Akkurat slike jeg skulle hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Kunne tenk meg bare felgene jeg da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Ja du får ta deg en rom "hjuls" tur til Oslo og hente de Er ikke helt sikker på om det er samme innpress. Men er nok ikke så langt unna. Kanskje noen andre vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Hehe! Var nettopp nede i Kristiansand hos en trivelig kar her på forumet å hentet like felger til faderens e46 touring, etter at dekkhotellet hadde rotet vekk felgene hans. Var akkurat samme føreforhold som nå. Tok 12!!!, ja tolv timer tur-retur Stavanger- Kristiansand-stavanger hehe Normal tid en ei er ca3 timer.... Stod fire timer dønn stille pågrunn av trailere og biller lå strødd utfor veien. Orker ikke en slik tur igjen, selv om jeg gjerne skulle hatt disse felgene. Er de helt nye dekkene og hvordan er de på slapseføre? Eneste vi har her borte. jaja idag er det et unntak, Er vel 25-30 cm snø nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Kaos på veien ja. Jeg hentet bilen min i Stavanger Dekkene ble kjøpt i fjor (høsten 2008) til vintersessongen og da kjørt 1 sesong. Kjørt rundt 4000-5000 km da jeg ikke kjørte så mye i fjor vinter. Når jeg ser på dekkene ser de omtrent nye ut, marginalt slitt. Jeg var veldig fornøyd med dekkene. Har kjøpt akkurat like bare i 18" For og sammenligne med noe så kan jeg sammenligne med Nokian Hakkepelita som faren min har på sin BMW. Nokian hakkepelita har for myke dekksider så antispinn lampa lyser konstant. Men disse er mye bedre så du slipper at hjulene bremses hele tiden. Hakkepelita er nok bitte litt bedre på snø og is. Men yokohama dekkene er mye bedre på vått og tørt føre. Så det passer med andre ord perfekt til vinterene i Oslo. Kjørte i hele fjor vinter uten ett eneste problem med og komme meg frem, selv på underkjølt regn hvor bilene stod strød i grøfta overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Ja ok! Syns jeg hadde sett den bilen før. Har gått en clubsport som ligner veldig på din, kan det stemme at det er denne? Er vel ikke så mange av de rundt omkring Var en nydelig bil iallefall. Må bare bli glad i den fargen. Skal se hva jeg kan få til av transport, er det greit forresten? Kan ikke garantere noe altså. Tar kontakt med deg imorgen. Hvis noen vil ha de før det må du bare selge selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Ja, er ikke noe stress. Bare si ifra hvis det blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå