Gå til innhold

S: BMW 17" style 68M med piggfrie vinterdekk til e46

CS
 Share

Anbefalte innlegg

Selger mine BMW 68m felger med yokohama iceguard 225/45-17.

Foran 17x7,5 ET 41 Yokohama iceguard ig20 225/45-17

Bak 17x8.5 ET 50 Yokohama iceguard ig20 225/45-17

Felgene er veldig stygge. Ene felgen er kantkjørt rundt hele. Noen få merker i de andre. Ellers er de stripete og "møkkete". Ikke kast eller urunde, har selv kjørt på de.

Dekkene er kjørt en sesong (noen få tusen km) og er minimalt slitt. Veldig bra vinterdekk.

Selges for 5000,- Tar i grunn betalt for dekkene, så får du felgene på kjøpet ;)

ie5fnyfj38kzh712r5g5.jpg

Felg foran 1

ex9huh61jdy6zp26sfz8.jpg

Felg foran 2

1v36mu0fbq3ehcnklwx1.jpg

Felg bak 1

1xsh4ih1p9ppmemgypqq.jpg

Felg bak 2

2n81hoxxqkoziq0tggze.jpg

gj09xpfy7zefffcp86t1.jpg

6vetfyjf2999ws7v92x3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Var nettopp nede i Kristiansand hos en trivelig kar her på forumet å hentet like felger til faderens e46 touring, etter at dekkhotellet hadde rotet vekk felgene hans.

Var akkurat samme føreforhold som nå. Tok 12!!!, ja tolv timer tur-retur Stavanger- Kristiansand-stavanger hehe :wink: Normal tid en ei er ca3 timer....

Stod fire timer dønn stille pågrunn av trailere og biller lå strødd utfor veien.

Orker ikke en slik tur igjen, selv om jeg gjerne skulle hatt disse felgene. Er de helt nye dekkene og hvordan er de på slapseføre? Eneste vi har her borte.

jaja idag er det et unntak, Er vel 25-30 cm snø nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaos på veien ja. Jeg hentet bilen min i Stavanger ;)

Dekkene ble kjøpt i fjor (høsten 2008) til vintersessongen og da kjørt 1 sesong. Kjørt rundt 4000-5000 km da jeg ikke kjørte så mye i fjor vinter. Når jeg ser på dekkene ser de omtrent nye ut, marginalt slitt.

Jeg var veldig fornøyd med dekkene. Har kjøpt akkurat like bare i 18" :)

For og sammenligne med noe så kan jeg sammenligne med Nokian Hakkepelita som faren min har på sin BMW. Nokian hakkepelita har for myke dekksider så antispinn lampa lyser konstant. Men disse er mye bedre så du slipper at hjulene bremses hele tiden. Hakkepelita er nok bitte litt bedre på snø og is. Men yokohama dekkene er mye bedre på vått og tørt føre. Så det passer med andre ord perfekt til vinterene i Oslo. Kjørte i hele fjor vinter uten ett eneste problem med og komme meg frem, selv på underkjølt regn hvor bilene stod strød i grøfta overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok! Syns jeg hadde sett den bilen før. Har gått en clubsport som ligner veldig på din, kan det stemme at det er denne?

Er vel ikke så mange av de rundt omkring :wink: Var en nydelig bil iallefall. Må bare bli glad i den fargen.

Skal se hva jeg kan få til av transport, er det greit forresten? Kan ikke garantere noe altså. Tar kontakt med deg imorgen.

Hvis noen vil ha de før det må du bare selge selvfølgelig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...