Turtiss Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hvilke produkter har du brukt på interiøret? Har likt interiør. Imorgen skal jeg rense det, ble litt inspirert nå Ny cdspiller hadde vært ett must i din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hvilke produkter har du brukt på interiøret? Har likt interiør. Imorgen skal jeg rense det, ble litt inspirert nå Ny cdspiller hadde vært ett must i din bil hehe, er heilt enig med deg. ser heilt forferdli ut i lag me det svarte intereøret:P har brukt den med spry tut. heter Chemical guys, silk shine dressing. den var kjøpt på: scandicshine.no virker veldi bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 pen slede utvendig som innvendig, men mangler midtarmelene.. er hvertfall must hvis du har hatt det før. smal sak og ettermontere. gjore det selv, da jeg hadde i min forrige bil, men ikke min nåværende(har nå da ). var helt jekli å kjøre (vanlig) uten armlene, når man er vandt til å ha:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 pen slede utvendig som innvendig, men mangler midtarmelene..er hvertfall must hvis du har hatt det før. smal sak og ettermontere. gjore det selv, da jeg hadde i min forrige bil, men ikke min nåværende(har nå da ). var helt jekli å kjøre (vanlig) uten armlene, når man er vandt til å ha:P Takk:) er egentli vant med å ha midtarmlene eg og, men det er ikkje første tingen på lista. er eit par andre ting eg vill prioritera fust. men er enig med at det er meir behagli å kjøra med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Hvilke produkter har du brukt på interiøret? Har likt interiør. Imorgen skal jeg rense det, ble litt inspirert nå Ny cdspiller hadde vært ett must i din bil da har eg fått sotte inn ein alpine spiller som eg synest passet ein del bedre inn. skal legge ut bilde når eg kommer heim igjenn frå jobb om ei vekas ti eller nåke. håpe og å få montert det nye ratte også då. so har eg gått til innkjøp av to focal utopia 11" subwoofera, velte dei siden dei både er lett drevne veger lite og spiller veldi bra, kjøpte og cadence monoblokk + cadence kondensator. blir kansje litt vanskli å lage kasse siden eg har stabstag bak også, men det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 ver på eit lite bmw treff i haugesund i går. der var det mye fint å sjå når eg kom heim igjen skulle eg hjelpa bestefaren min me nåke greie, og då tenkte eg siden bilen var nesten rein og han har so fin flat bakke so måtte eg ta nåken bilder av bilen der;P hehe har og bytta til nye tåkelys foresten:) litt dårlig dette bilde men ville berre vise korleis det blei me den nye pioneer spilleren. bytta ut alpine spilleren å kjøpte meg ein deh 88rs 2 spiller:) trur heller ikkje det blir plass til dei focal subbane eg kjøpte, lure på om eg kjøpe meg ein sånn slim kasse fra rockford for den passa perfekt foran stabstage:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Samme spilleren som jeg har det der Kjøpte du på Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Nye felger? Gs? Sto fint til bilen ivertfall;) Har nye Gs felger som skal på jeg og nå når skiltene kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Samme spilleren som jeg har det der Kjøpte du på Ebay? nei eg kjøpte den av ein som hadde kjøpt den på 50% avslag så fekk eg 400kr avslag på den av han:P eska var ikkje oppna ein gong:P hehe gav 2.6k for den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Nye felger? Gs?Sto fint til bilen ivertfall;) Har nye Gs felger som skal på jeg og nå når skiltene kommer;) takker:) er disse eg har hatt på bilen heile tida:) fekk dei med bilen. felgene er kjøpt på styling tech si sia heter x splint:) ja du ser vell fram til det kan eg tenke meg, fekk selv skilt på min nå den 6 april:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 takker:) er disse eg har hatt på bilen heile tida:) fekk dei med bilen. felgene er kjøpt på styling tech si sia heter x splint:)ja du ser vell fram til det kan eg tenke meg, fekk selv skilt på min nå den 6 april:) Ja jeg skal være på sjøen enda i 14dager men forsikringa er ordnet og skiltene er forhåpentligvis kommet til jeg skal hjem,gleder meg fælt ja Hjelper ikke på spenninga atjeg har gjort noen småting med bilen heller;) Hvilken shortshift har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 takker:) er disse eg har hatt på bilen heile tida:) fekk dei med bilen. felgene er kjøpt på styling tech si sia heter x splint:)ja du ser vell fram til det kan eg tenke meg, fekk selv skilt på min nå den 6 april:) Ja jeg skal være på sjøen enda i 14dager men forsikringa er ordnet og skiltene er forhåpentligvis kommet til jeg skal hjem,gleder meg fælt ja Hjelper ikke på spenninga atjeg har gjort noen småting med bilen heller;) Hvilken shortshift har du? for å vær ærlig veit eg faktisk ikkje merke på den eller effektanlegge mitt:p hehe har spørt forge eier det samme spørsmåle:P men det blei ikkje bytta av han heller so han var ikkje sikker. men det funker no vert fall veldi bra:) tenkte eg skulle se om eg fant det ut ein dag, kansje det står på. såg du hadde montert Eisenmann eksos på din, såg veldi bra ut;) men tipper den høyres enda bedre ut. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 for å vær ærlig veit eg faktisk ikkje merke på den eller effektanlegge mitt:p hehe har spørt forge eier det samme spørsmåle:P men det blei ikkje bytta av han heller so han var ikkje sikker. men det funker no vert fall veldi bra:) tenkte eg skulle se om eg fant det ut ein dag, kansje det står på. såg du hadde montert Eisenmann eksos på din, såg veldi bra ut;) men tipper den høyres enda bedre ut. hehe Ja har ikke fått kjørt bilen mere enn noen få mil med Eisenmann anlegget men skal få ut et lydklipp eller filmsnutt når jeg kommer hjem nå. Har faktisk kun kjørt 1000km med den siden jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Tror nok ikke det er råere lyd med Eisenmann enn du har Robert, er akuratt slik lyd jeg vil ha i min. Dyp høy lyd uten noe som helst snerr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Tror nok ikke det er råere lyd med Eisenmann enn du har Robert, er akuratt slik lyd jeg vil ha i min. Dyp høy lyd uten noe som helst snerr. eg er veldi fornøyd me lyden i m3`en eg og. var heldi med det effekt anlegge var liksom den lyden eg ville ha + at det var dtm bakpotte. veit at det er mange som helst liker dei rette men eg liker best dtm stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå