plumbo79 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 er man lei automat lager man bare F1 gir slik som jeg gjore på min bil. men da må den være med steptronic gir da.10 poeng har du projekt tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dellorto Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Går grei, drikker greit og forsikringa er grei på da er vel neppe BMW plassen å begynne haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 er man lei automat lager man bare F1 gir slik som jeg gjore på min bil. men da må den være med steptronic gir da.10 poeng har du projekt tråd? har ikke prosjekt tråd. Men kan sikkert fikse en etterhvert. Hehe. Bare komme meg hjem først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 er man lei automat lager man bare F1 gir slik som jeg gjore på min bil. men da må den være med steptronic gir da.10 poeng har du projekt tråd? har ikke prosjekt tråd. Men kan sikkert fikse en etterhvert. Hehe. Bare komme meg hjem først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 er man lei automat lager man bare F1 gir slik som jeg gjore på min bil. men da må den være med steptronic gir da.10 poeng har du projekt tråd? har ikke prosjekt tråd. Men kan sikkert fikse en etterhvert. Hehe. Bare komme meg hjem først. Det finnes jo allerede en tråd om dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... inger+ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Går grei, drikker greit og forsikringa er grei på da er vel neppe BMW plassen å begynne haha hehe, eg meinte jo drikker bra i forhold til kva du får igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Trodde du mekket og ordnet sjøl. Bytte den er ikke noen sak. Men Passer den på travers? Mellomaksling er den like lang samme bolt sirkel? Eksos har du det til den? Radiator /kjøleslanger osv ? Er endel jobb med alt sånn små piss... Sjekket at ledn nett fra bil og motor går overens? Mye som skal avklares stemme se, hadde jeg visst alt var ok, kunne jeg byttet den til deg, men har en tendens til å være mye småting som tar mye tid. Så må jeg erbødigst beklage til trådstarter for at vi har herpa tråden din, pratet iallefall om V8 da! tror det meste skal gå greit. Trodde det var enklest å heise opp 740 og senke hele forstillinga med motoren på. Og hele 740n står jo her med alt jeg trenger. Mellomaksling og alt. Eneste som mangler på 740n er støtfangere og intereøret. Alt av motor drivverk bremser og eksos er på bilen. Eksosen er lik fra midtpotta og bakover ogsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Da må du iså fall ha løfte bukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 ok. nei det har jeg heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå