mak1990 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Hei, leter etter nye felger til min E39 stv. Lurte bare på om noen vet hvor jeg får tak i Hartge Classic? Er det noen andre felger som passer bra til E39, så er jeg åpen for forslag. Bilen er mørkeblå hvis det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 rondell D58 med skikkelig kant er tøfft da. http://www.dekkshop.no/bilder/BMW02.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 gs bildeler har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Har sett at Gs har, men de er vel ikke ekte? eller tuller jeg helt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 GS har Replica. Hartge i orginal versjon finner du hos Strandveien Auto Trondheim Ikke få bakoversveis når du får høre prisen på de orginale..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Tony Soprano skrev: GS har Replica. Hartge i orginal versjon finner du hos Strandveien Auto TrondheimIkke få bakoversveis når du får høre prisen på de orginale..... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Tony Soprano skrev: GS har Replica. Hartge i orginal versjon finner du hos Strandveien Auto TrondheimIkke få bakoversveis når du får høre prisen på de orginale..... Da får jeg vel gå for Replicaene. Hvordan dim ville dere anbefalt da? Det er en E39 525tdi 1997mod. Blir det for mye med 265 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 mak1990 skrev: Tony Soprano skrev: GS har Replica. Hartge i orginal versjon finner du hos Strandveien Auto TrondheimIkke få bakoversveis når du får høre prisen på de orginale..... Da får jeg vel gå for Replicaene. Hvordan dim ville dere anbefalt da? Det er en E39 525tdi 1997mod. Blir det for mye med 265 bak? I pakkene til GS er denne dim. mye solgt,går helt fint på E39 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 265 dekkene jeg fikk på min frlgpakke er nesten litt smalt. 275 hadde gått glatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå