pixi Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Hei! Er rimelig ny på dette punktet så håper å få litt hjelp av noen med litt mer erfaring enn meg på dette punktet! Kjøpte nylig et H11 xenon sett fra dybik trading, for å ettermontere i tåkelysene. Dette settet sammen med såkalte wire-fiks skulle sørge for at alt fungerte feilfritt og uten pærefeilmeldinger på min bil. Dette har fungert fint et par dager, om jeg har tent pærene ca 1minutt etter oppstart, slik at ballastene får nok strøm. Hvis jeg prøvde å tenne de før bilen hadde gått litt, ville kun min høyre pære lyse. Men i dag fikk jeg kun den ene pæren til å lyse. Denne gangen ville kun den venstre pæren lyse, og jeg får opp feilmelding i dashboard. PRøver å tenne og slukke et par ganger, uten hell. Lyset forblir kun i en lampe, eller det blir ikke noe lys. Det er ikke noe forskjell om jeg har original xenon påslått, eller kun parkeringslys. Etter å ha googlet litt frem og tilbake ser det kanskje ut som jeg trenger et relé ( ? ). Men mtp på at batteriet ligger bak i min bil, blir vel kanskje dette en vanskelig montering for en som ikke har altfor mye peiling på det elektriske i en bil. Håper på svar fra noen som kanskje har litt mer peiling enn meg, og som kanskje har montert på en slik bil!? -pixi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå