Trond e30 cab Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Driver å lakkere to speil og trenger litt hjelp. Baselakken, altså fargen er sprøytet på, men det står ikke på boksen når jeg kan legge klarlakken på Noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 kommer an på temp det , 15 min går bra så lenge alt er ca 2o grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Når basen er matt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 tror ikke jeg ville sprøytet klarlakk om det er særlig under 20grader igrunn.. Nå er jeg ikke noen lakkerer, men syntes ofte at klarlakken krøller seg mer når det er kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 ja, er ikke værre, bare det er helt tørt overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 kommer an på temp det , 15 min går bra så lenge alt er ca 2o grader Du tenker del/karroseri og lakk skal begge være 20 grader? Hva er det mest optimale av temp og luftfuktighet ved lakkering med lakk + klarlakk? (tenker om enn har tilgang til boks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Tusen takk for alle svar. Hjalp mye det Jeg ventet i 1 time, så nå får vi se hvordan klarlakken blir. Ikke samme gode dysen på den. Baselakken var en lek å legge på, og ble sykt bra. Boksen med klarlakken har den vanlige runde dysen hm! Jaja vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 du driver med bokser ja? lykketil! og en time er vel litt i lengste laget å vente, for da har du ikke mye heft til klarlakken, så den vil nok flasse av fort. men siden dette er sprayboks lakkering så er det sikkert ikke krise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 kjøp meg sprøyteutstyr på biltema. Bokser blir aldri bra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Ja ble en time, men esultatet ble slettes ikke verst. Var litt kaldt i garasjen så slet litt med tørkingen. Baselakken var kanonbra å få på med de avlange dysene, slet mer med den tradisjonelle runde typen på klarlakken. Men men skal jo bare vare til våren da de blir opplakkert igjen den skikkelige måten Kunne ikke kjøre rundt med svarte speil på grønn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå