Azeton Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 På m20 motoren min så lager den en høøøy hvine/plystre lyd når jeg gir gass..! Virker som om det er fra gasspjeld, type falskluft? Noen som har vært borti det?
Glenno Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Du har montert feil type turbo du vet du, skulle ikke handla turbo på musikk korpsets loppemarked, ha ha . Er det bare når det er kaldt?
Robbi3 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Nå må du gi deg, ebay elektrisk turbo funker ikke.. =P (kødda) =P Nei, kan det være falskluft bare?
Azeton Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Du har montert feil type turbo du vet du, skulle ikke handla turbo på musikk korpsets loppemarked, ha ha .Er det bare når det er kaldt? Det er uansett sjef.. Irriterer meg
S.Arnesen Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 På m20 motoren min så lager den en høøøy hvine/plystre lyd når jeg gir gass..! Virker som om det er fra gasspjeld, type falskluft? Noen som har vært borti det? Hadde også en slik lyd, men så hev jeg vekk k&n innsatsfilteret og satt inn orginalfilter. Da forsvant den heldigvis
Azeton Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Hmm.. tror faktisk det er kn filter på den ja! Aldri skiftet det får bare være da..
S.Arnesen Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Hmm.. tror faktisk det er kn filter på den ja! Aldri skiftet det får bare være da.. Er jo ikke sikkert det er samme lyden hos deg, om du har en virkelig høy piping. Jeg måtte skru ned lyden ganske mye på spilleren i bilen for å høre lyden, men hørte det veldig godt når vinduene var nede...
Azeton Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Snakk om når vinduet er nede.. Men la ikke merke til det før jeg ruset motoren ved å gi gass på spjeldet. La merke til det da og siden har det plaget meg!
S.Arnesen Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Snakk om når vinduet er nede.. Men la ikke merke til det før jeg ruset motoren ved å gi gass på spjeldet. La merke til det da og siden har det plaget meg! Kan nok hende det er samme "problem" sokm jeg hadde da ja. Jeg hadde tilogmed filteret i den orginale filterboksen, men allikevel så var lyden så høy at jeg ble oppgitt... hehe
Sir Hofstad Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Kan finne lekkasjer ved å spraye feks startgass rundt områdene man mistenker.
Azeton Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Kan finne lekkasjer ved å spraye feks startgass rundt områdene man mistenker. har gjort det.. Lekker ikke S.arnesen: Har innstatsfilter.. Kan hende det er problemet som du sier. Bare fjerne alt av filter da?
S.Arnesen Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 S.arnesen: Har innstatsfilter.. Kan hende det er problemet som du sier. Bare fjerne alt av filter da? An måte å gjøre det på hehe orginal filter er vel det jeg ville anbefalt, men it's up to you
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå