Gå til innhold

BBS rc splittefelger . 17 x7,5 og 8,5 ". 4000 ,-

hardrocxsludge
 Share

Anbefalte innlegg

hvor langt fra oslo holder du til?

Kommer an på farta du holder :D . Neida !

skal vi regne groft så tar det ca en time :) . vet ikke om du er veldig kjent på veien i østfold men om man er kjent går det på tre kvarter :) .

hvis du vet hvor vestby er så ligger det rundt 10 minutter kjøretur derfra ! :)

Joakim

hehe, kunne bare si avstand i km da :D

men skjønner hvor det er nå.

jeg kan kjøpe dem for 4000,- kan hentes på lørdag eller søndag.

budet står til idag kl 17.

Hvis du lar budet stå til klokken 17.00 i morgen, og ingen overstiger det, så er de dine ! da kan du hente de for 4000,- enten på lørdag eller søndag !

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal vi regne groft så tar det ca en time :) . vet ikke om du er veldig kjent på veien i østfold men om man er kjent går det på tre kvarter :) .

Joakim

Hvis du lar budet stå til klokken 17.00 i morgen, og ingen overstiger det, så er de dine ! da kan du hente de for 4000,- enten på lørdag eller søndag !

Joakim

budet mitt har gått ut :wink: er villig å gi 4000,- for dem, men har andre planer nu. jeg får ikke henta dem til helgen lenger allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim

Joakim

budet mitt har gått ut :wink: er villig å gi 4000,- for dem, men har andre planer nu. jeg får ikke henta dem til helgen lenger allikevel..

Den er i orden !

Du får sende pm om interessen står fortsatt, du har hvertfall fått de for 4000 om ingen overstiger det :)

PS var litt vanskeligheter i går i og med at bimmers lå nede noen timer også ! :)

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig kvalitets felger med BMW delenr på.. disse kom orginalt på modellen som heter E36 325i BMW Motorsport internasjonal edition, en bil med alt i m3 deler uten motoren.. :wink:

solgte identiske felger for 2år siden, 4 felger dyrere en det som er høyeste budet her, og de så mer brukt ut, alle felgene trengte kos..

Håper det hjalp på responsen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig kvalitets felger med BMW delenr på.. disse kom orginalt på modellen som heter E36 325i BMW Motorsport internasjonal edition, en bil med alt i m3 deler uten motoren.. :wink:

solgte identiske felger for 2år siden, 4 felger dyrere en det som er høyeste budet her, og de så mer brukt ut, alle felgene trengte kos..

Håper det hjalp på responsen 8)

Takk skal du ha for infoen, trodde dette var noen kjedelige felger i og med at det er dårlig respons, men da vet jeg at de er noe å henge fingai i alle fall !

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse felgene er verken RC eller RS iallefall!

Hvorfor ikke?

De du tenker på er garantert RC090, RC er ikke en bestemt modell, men har blitt tilnavnet på felgene man fikk sent på e34, E39 og E38 som da heter RC090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...