exence Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Heisann.. vurderer og selge mine 18" Hartage replica felger til fordel for andre felger. Selges ikke hvis jeg ikke får nok for de.. er ikke helt sikker på hva de er verdt, men kan vel begynne på bud over 6? 8,5x18 og 10x18. ET 40? <- tror det var 38 eller 40.. skal sjekke det ut;p Sitter 2 brukbare 225/40-18 på framhjula, og 2 utslitte 265/35-18 på bakhjula.. For og være helt ærlig så har jeg såvidt sett på felgene etter jeg kjøpte bilen og satte de i kjelleren, men mener de er ganske hele og fine.. Har bare dårlig bilde, men ved interesse så skal jeg ta noen ornlige bilder Send helst en sms, da jeg ikke er på bimmers hver dag.. Tlf: 93263418 Remy. Felgene er ikke vasket eller noe på de bildene.. Bilder på linken under http://www.mediahump.com/gallery/3732/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 kunne ha tenkt meg disse som vinterfelger. regner med at de passer til e46ci? Har du prøvd de på? post gjerne flere bilder, av lakkflass og det som ikke er pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 8,5x18 og 10x18. ET 40? <- tror det var 38 eller 40.. skal sjekke det ut;p 8,5x18 og 9.5x18. ET 42 på 9.5 og et 38 på 8.5 tenker jeg. Har de samme felgene, og jeg mener å huske at det er det som er innpresset kunne ha tenkt meg disse som vinterfelger. regner med at de passer til e46ci? Har du prøvd de på?post gjerne flere bilder, av lakkflass og det som ikke er pent. Lakken har nok flasset på kanten, dette er typisk disse felgene. Da bruker du duxola til å fjerne klarlakken, også polerer du opp kanten Disse passer godt på e46ci, her er tilsvarende felger på min bil Dårlige mobil biler, but you get the picture hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ser bra ut! takk for bilder og info ja de passet veldig godt til din bil skal vurdere disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hmm, de så jo bra ut da. Hva tenkte du deg for dem? Vet det står bud, men vil ha et ca pekepinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hmm, de så jo bra ut da. Hva tenkte du deg for dem? Vet det står bud, men vil ha et ca pekepinn hiver meg på den der og, ca pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 kunne ha tenkt meg disse som vinterfelger. regner med at de passer til e46ci? Har du prøvd de på?post gjerne flere bilder, av lakkflass og det som ikke er pent. De har sitti på min e46ci så.. ;p har akkuratt tatt nye bilder osv.. så skal legge opp etterpå ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 8,5x18 og 10x18. ET 40? <- tror det var 38 eller 40.. skal sjekke det ut;p 8,5x18 og 9.5x18. ET 42 på 9.5 og et 38 på 8.5 tenker jeg. Har de samme felgene, og jeg mener å huske at det er det som er innpresset kunne ha tenkt meg disse som vinterfelger. regner med at de passer til e46ci? Har du prøvd de på?post gjerne flere bilder, av lakkflass og det som ikke er pent. Lakken har nok flasset på kanten, dette er typisk disse felgene. Da bruker du duxola til å fjerne klarlakken, også polerer du opp kanten Disse passer godt på e46ci, her er tilsvarende felger på min bil Dårlige mobil biler, but you get the picture hehe et var 40 og 43.. sjekka over felgene og tok bilde nå, og ingen av felgene som hadde flasset.. noen små riper bare, men ikke noe som er verre enn og polere bort.. de så veldig strøkene ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Hmm, de så jo bra ut da. Hva tenkte du deg for dem? Vet det står bud, men vil ha et ca pekepinn 6 og oppover tenker jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Hmm, de så jo bra ut da. Hva tenkte du deg for dem? Vet det står bud, men vil ha et ca pekepinn hiver meg på den der og, ca pris ? bud over 6 noteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 da ligger det bilder på linken i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 fine felger, men blir for dyrt for replica felger når jeg ikke skal bruke sommerdekka. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 hehe.. Har sett de felgene her tilsalgs dyrere enn dette, altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå