håk Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Noe ekstra plass uten vals med 10" i E36 får du nok ikke... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Det jeg regna med Er liksom ikke interisert i å kjøpe meg for breie felger som skraper i hjulbuen. Hater skrapelyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnapse Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 fortsatt ikke solgt? har justerbare coilovere så trur ikke de skulle være noe stress og få på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Veit det, jeg og trur det skal gå, men vil være 100% sikker før jeg evt legger inn bud, så skal sjekke opp dette. Vil jo liksom ha "litt" plass og gå på i hjulbuene hehe Hehe.. De er 9,5" bak, btw ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Det jeg regna med Er liksom ikke interisert i å kjøpe meg for breie felger som skraper i hjulbuen. Hater skrapelyder hehe.. ;p de er 9,5" bak, så er det bare og ha strekk på hjula, så blir det nok lite skraping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 fortsatt ikke solgt? har justerbare coilovere så trur ikke de skulle være noe stress og få på Ikke solgt enda, nei ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Vurder mitt bud du! Så blir u kvitt dem med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Kommer nok til å bruke de selv da.. bestemt meg for og kjøre 225/40 på bakhjula, så blir det 215/40 på framhjula.. for og finne noe som harmonerer greit med strekk ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Da har jeg bestillt nye dekk til felgene.. ble Dunlop sp01 i 225/40 og 215/40 så da beholder jeg nok felgene selv, hvis ikke blir prisen en helt annen pris med nye dekk: 8-9000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 er de tilsalgs enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå