Trond e30 cab Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Som sagt ovenfor. Kommer med bilder og mønsterdybde imorgen når det er lyst 600,- eller bud Må hentes i Stavanger
Eirik Viste Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Hei du. Jeg er interessert i dekkene hvis det er bra med mønster. Eirik. 92 22 65 44.
Trond e30 cab Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Hei Eirik! Lenge siden jeg har snakket med deg! Jeg som kjøpte den vinga av deg til caben på Obs Bygg Mariero hvis du husker det? Mener de var ganske bra, men dekkene ligger hos faderen og er dekket med snø. Skal måle dybden på mønsteret når jeg komme meg ut der en dag. Skal til Bømlo imorgen og blir der i 2 dager! Kan ta kontakt med deg når jeg kommer hjem! Går det bra? Er du i Stavanger nå?
Eirik Viste Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Ja, jeg husker deg. Vi har jo snakket et par ganger sammen. Jeg er hjemme ca 2 uker til, så vi kan snakkes senere. Nummeret mitt er 92 22 65 44. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå