Concep Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Selger da min bmw 318 grunnet kjøp av prosjektbil. 1986mod Den er i originalstand, og har kun gått 121 000. Skiltene er på, og den er eu ok til oktober 2010. Ikke veldig mye rust men litt er det, ingen hull noen steder. Av feil på den så er den ene fjæra høyre bak knukket ( fjør ikke demper ) Motoren er tungstartet i kulde, skyldes trolig stiftene fikk jeg høre. hanskerommet må byttes, mulig jeg ordner dette selv før salg, om jeg får tak i. Er dessverre ikke lenger noe spessielt pent syn, men mest pga lakken ( platanengrun metallic ) styggeste bmw fargen jeg vet. Karrosseriet er stort sett helt og fint. Er jevnlig byttet olje, filtere plugger, fordelerlokk osv osv. Bilen har vært tectylert hos rustsenteret kjell hall 2 ganger i løpet av sitt liv. Kom med bud, bilder kommer senere. Send pm eller svar i posten. Mail: Concep90@gmail.com, om det er å foretrekke Tlf : 45 48 49 28 Mvh Alexander R Concepcion Bilder av bilen: Her ser du forskjermen som er blitt byttet, skal lakkeres i romjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Noe som er kjekt å nevne: har full service historikk opp til 2000 og noe. Da hadde den bare gått 65000 og eid av en eldre mann som nå er død. før jeg kjøpte den var det en non og femti år gammel kar som eide den og har kjørt de resterende 55 000, har kun kjørt 1000 med den selv, for har brukt mesteparten av tiden til å fikse småting med den, men fant nå ett bedre alt. så velger å selge. Ps bilder kommer når jeg får tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 prisant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 kom med bud, men den selges absolutt ikke for mindre en 6500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Bilder mann, BILDER! Kan være int, men må se an standen osv først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 bilder kommer nok ikke før tirsdag kveld, da den skal på lakkering tirsdag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Er det 2- eller 4-dørs, og har den takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 beklager har glemt å skrive det. Den er 4 dørs, UTEN takluke. har flere intresserte, så den går nok fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 sendt sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 du har fått pm. Bilen står forresten i Slemmestad,Buskerud .nær asker/drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Har tatt bilder idag, blir lagt ut om ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 En gratis bump her også. Plantanegrün er jo dritkul e30 farge. Hadde en sånn for noen år siden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Lagt ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Du får si ifra om du selger den under 6500 , hehe så vet du hvor du får taki meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg