Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har hatt problemer med høyre dør på min e36, 3 ganger på en ukes tid. Den vil ikke la seg åpne, låsepinnen går opp og ned. De to gangene jeg har fikset det, har jeg ventet litt og så prøvd å låse opp\igjen døren et par ganger. Da har den kommet seg.

Er det sentral låsen som begyner å ta kvelden?

Hva kan være feil?

Skrevet

Skulle åpne døren i dag, låste den opp og åpna den, men da gikk den ikke i lås igjen. Det er -22 grader her.

Hva er feil da? det er vel ikke sentrallåsen da?

Skrevet

sikker på at det ikke er vinduet som ikke går ned? akkurat vært borti dette på ei venninnes coupe.. Vinduene fryser fast, så vindusmotoren får ikke åpna vinduet den nødvendige centimeteren det trengs for å åpne døra. :)

Skrevet

Er nok bare låsen som fryser.. Jeg boret et lite hull i låsekassen og fylte opp med white grease. Dette hjelper ganske bra!

Ellers er det veldig vanlig at vinduene fryser(løses med silikon på pakning og glass)

og at den lille bryteren som gjør at vinduet går litt ned når du åpner døren fryser. Denne sitter i låsen i dørkarmen.

Om vinduet ikke vil gå ned når du tar i håndtaket så er det bare til å dra litt i det(selvsagt med måte), men du får det ikke igjen døren da, uten å evt bruke bryteren inni bilen og så lukke det når døren er igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...