mspec Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Jeg har da gått til innkjøp av en "outline converter" (husker ikke det norske navnet) for å kunne kople til en forsterker baki uten å måtte trekke kabler frem eller bytte orginalspiller.. er det noen andre som har montert dette?isåfall hvor har dere koplet +/- til baki? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 du må ta fra en høytaler ledning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 jo det er jeg klar over at det er +/- på høytalerledningen,men minnes jeg rett har jeg i tillegg en remote,12v ledning og en jord ledning du må kople en plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Vell, du skal jo ha ein forsterker. Den må jo ha + og jord for å virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 joda men den har jo egen utganger for + og -. disse kablene går fra converteren og jeg kan ikke tenke meg at de skal inn på forsterken? det blir jo altfor lite strøm til forsterken da jeg trur bare man skal koble det inn på ei lyspære eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Sia du skal ha forsterker, trenger den spenning ifra batteri. Da er det vel ikkje vanskeligt å dra kabler ifra forsterkeren til converteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Du må ha + og - fra batteri,og remote til forsterker. Alle "utganger", som er normalt til orginale høyttalere,skal til inngang på forsterker,så må du legge opp nye kabler til høyttalere fra forsterker. Audison har slik mulighet,enten "high innput" eller normal innput,som er 0.5-4V. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Hvor stor forsterker er det og hva skal den drive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå