bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Jeg har 2 liggende selv ok, da er det ikke farlig. men som dere Normøringer kjører rundt omkring uti der, så trenger du dem nok. de to er vel ødelagte innen Juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hehe. Sier fra vist det blir behov Det blir muligens en 600hk m50 i e21n jeg har nå etterhvert. Så da vet man jo aldrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Den er grei. har vert mye i Surnadal f,eks. Og det er ofte jeg møter en BMW i 6-7000omdr uti der ihvertfall Eller at det skraper i plastikk over fartsdumpene i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Ja, det begynner og bli en del efektsterke bmwer her nå.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Ja har lagt merke til det. BMW bygd nr1 ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Utrolig fin bil, husker jeg ringte på denne flere ganger. Men fikk ikke ut fingeren før det var for sent. Var temmelig strøken og blank i motorommet i denne e21n. Dette var en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Synd den endte sitt liv med å se ut som en Saab i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 veldig synd d skulle gå slik me den bilen:D Hvilket oppsett du skal gå for på m50`n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Blir nok litt skeiv vektfordeling ja, hehe Du husker sikkert denne også? Første 335i-prosjektet på Prærien: Husker denne ja. Den havnet nå med meg den og. Var jo motor og gir fra den som havnet i den svarte veldig synd d skulle gå slik me den bilen:D Hvilket oppsett du skal gå for på m50`n da? Jævla synd. M50n blir 2.8l smiddr råder/stempler, omslipa kammer mm++. så blir det naturligvis mye JAAS-performance spesial løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 neineinei,turbo igjen:P gikk rykter på bygden om at d skulle en s38 i e21`en(uten pustehjelp) men var vel bare rykter det:P Pøs på med bilder utåver i prosjekt perioden:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Så klart det blir turbo! Jeg måtte selge s38 motoren jeg kjøpte til den pga jeg måtte handle tremek kasse til e30n. Så det var vel ikke bare rykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Hehe, spennede biler E21, når de ikke har originale M10'er da. For da er de ikke noe fun. , Men, men funker til cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå