740AV Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Sliter med en irriternde sterk vibrasjon i min 88mod. 520i når jeg kjører i 50 til 70 km/t. Uavhengig av gasspådrag og nedbremsing, også når jeg setter bilen i fri innenfor denne hastigheten vibrerer det. Har sjekket hjul, prøvd med 3 forskjellige hjulsett. Senterringer er også på plass. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Har du sjekket hjullagrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Har sjekket hjullagrene også, skiftet venstre forran for ca. en måned siden. Tror ikke vibrasjonene kommer fra noen hjullager. Vibrasjonene ligner ubalanse i hjul, men har som sagt sjekket hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Sjekket foringer... i forstillinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Har ikke sjekket foringene i forstillinga ennå nei. Men vil ikke slitte foringer gi utslag på rattet da? Kjenner ingen vibrering på rattet. Fikk tips fra en om at det kunne være noe med mellomakslingen, kan det være noe i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 foringa til mellomakslingen kan være gåen, og da vil mellomakslingen gi fra seg vibrasjoner, iom den ikke er festa i annet enn kassa og diffen.. Vet ikke om man merker det i "den og den farta" eller hele veien eller hva.. Men det kan være verdt å sjekke:) Lykke til;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Er nok opphenget til mellom akselen eller sentrering foringen til mellom akselen, har samme problemet med min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå