ropa Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 klokken min er borte på kjørecomputern, hvordan for jeg den tilbake?? den er nullstilt... Sikkert noe så lett som å holde noen knapper inne i par sekunder Bilen er en 320IAT 2002mod E46 Har den minste kjørecomputern regner jeg med,der jeg får fram,klokke,grader, hvor mange Km jeg kan kjøre før jeg går tom bensin osv. Den ligger under speedometeret,hehe..
mspec Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 det skjer vell når du går tom/kobler fra batteriet Evt. når du kobler fra speedometeret når du skal montere de tøffe ringene du har kjøpt hos meg "tripteller nullstille knotten" stiller klokken hvis jeg husker rett..enten vrir du på den for å stille klokken eller så presser du den til siden..det står iaf i instruksjonsboka
ropa Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 Hahahah Ja tenkte meg at det ikke var verre enn det, litt flaut at jeg ikke har prøvd å vri og trykke på de Ja stemmer det mspec, ble 10 ganger mere sportslig når jeg fikk ringene på Takker og god jul folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå