Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten litt lyst på nyerre bil, selvom jeg er fryktelig glad i min E30..

1986mod E30 320i, km stand er vell rundt 215 000..

DSC_0540.jpg

DSC_0561.jpg

DSC_0537.jpg

Slitasje på sitteputa på førerstolen:

interir.jpg

Bilen hadde trengt seg ny lakk for å bli skikkelig fin :)

Utstyr :

Mtech 1 sideskjørt, bakfanger og spoiler, edition lippe.

Sota DE-lykter fremme og Gule originale grøftelys

Startec-lykter bake

Originale Alpinahjul, 7x16 og 8x16, med 7x16 reservehjul

M20b25 motor med dieselveiv osv.

Diffbrems

325 understell, nye skiver og klosser

Delskinn sportsseter fremme, mtech ratt..

Senka 60/40 med supersport senkesett, 51mm fjærbein..

Understellet på bilen følger 325 specs, men motoren er ikke skrevet inn enda..

Skrevet

Utrolig pen bil (= Hva noe slik faktisk er verdt er vanskelig å si. Jeg kjøpte en så å si STRØKEN, E30 320i med 160 000 på teller`n for 40 000.

Denne er det jo litt mer stæsj på men.

Er det en orginal Mtech-bil?

Hvis ikke vil jeg kanskje ikke si den er verdt mer enn 40 - 50 000 kr, særlig siden den ikke er godkjent med motoren, hadde den vært det så kanskje 50 000- 60 000kr

Skrevet

Er ikke original mtech nei, men original shadowline med sportunderstell :)

Bilen ser veldig bra ut ifra litt avstand, men lakken er ikke strøken for å si det slik.. men det er jo en gammel bil ;)

Skrevet

Glemte å nevne rust.. Litt bobler på takluka, litt flekker på frontplata etter steinsprut, og noen småplasser eller, ingenting alvorlig eller gjennomgående.. Ikke rust i motorrom, minimalt med rust under (overflaterust en plass), generelt bra for rust vil jeg si..

Skrevet

Ligner veldig på LE kitet til bmw. Det er en meget sjelden e30 som det nesten ikke er flere igjen av! Nok ot, men vil tippe rudt 40.000 ,- for denne her ;)

Skrevet
Ligner veldig på LE kitet til bmw. Det er en meget sjelden e30 som det nesten ikke er flere igjen av! Nok ot, men vil tippe rudt 40.000 ,- for denne her ;)

Bilen er nok desverre ikke en "Limited Edition" utgave, men har mange likhetstrekk! originalt ble den levert med ett tre-eika skinnratt, limited lippa, og den lille spoileren bakpå.. Nå er det bare limited lippa som fortsatt står på, men har alt liggende.. Limited hadde også en litt spesiell kombinasjon når det gjaldt shadowline, tror det var chromlister under vindua, men ikke over.. Stoffet i setene mine er også av samme mønster som ble levert på edition..

Skrevet
Hundetann ;D Heter mønsteret. Lette meg skakk når jeg kjøpte første E30`n og skulle trekke opp igjen setene.

Kjøpte du originalt trekk? Jeg er ute etter trekk til sitteputa, men blir ikke produsert lenger.. Har en std. stol med samme mønster, men tror ikke der er nok stoff til å dekke alt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...