mspec Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 Jeg har en slaks durelyd når jeg bremser og det virker som det er verst når bilen er kald..høres ut som det kommer bakfra..hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg tenkt at det kom fra tromlene på bilen men så har jo jeg skiver da kan dette komme av bremseklossene eller hjullager kanskje?
SweetBMW Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 kan komme av slitte klosser og skiver ja.... har det i min og... skifta klosser og ble borte
Robbi3 Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Kun ved bremsing? Kanskje skivene har blitt skjeve.
mspec Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 nja det kommer kanskje litt ved kjøring også..og kanskje litt sterkere ved svinging i høyere hastigheter..men det høres best ved bremsing. jeg har hat kast i skiver før men da var symptomene at det kom hylelyd fra skivene men i dette tilfellet er det kun durelyd/knitrelyd..
JonasD Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Hadde noe ala det samme problem selv, men da var det lyd hele tiden.. Bytta skiver og klosser bak, så ble lyden borte.. Men det er jo bare å jekke opp begge hjula og høre om det er skivene eller klossene som tar borti
Robbi3 Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Da kan det være at den ene foringen din i forstillinga begynner å ta kvelden. Har det på min ene bil nå, skal bytte framre bærearmsforing nå.
mspec Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 skal jekke opp en dag å sjekke skivene de fremre bærearmsforingene(eller var det fremre øvre bærebro) ble bytte på verksted i sommer..det var forrige eier som fikk dette gjort så jeg husker ikke 100% sikkert hva det heter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå