Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde selvførgelig vært helt knall. :D

Men skal få bil av foreldrene mine. Og de er ganske strenge på på modell og hvor langt den har gått.

Så derfor kunne jeg trenge litt tips til å få skremt litt flere ponnier i

318 min :o

Skrevet

La det være.. 318i er ikke og blir ingen racer bil.. La bilen være original motormessig og gjør heller bilen litt pen å se på.. Litt senk og noen fine felger og du er langt på vei..

Kommer an på utgaven bilen du ender opp med, men å få lakkert dørhåndtak og gripelist osv er et "must", mener nå jeg.. Heller sånn ting fremfor å skremme opp ponnier du ikke får uansett.. :)

Hadde selv e46 318i som første bil og det er en knall god bil

Skrevet

Helt enig med Richie85,bruk heller pengene på å få bilen penere og se på.Få ditt personlige preg på bilen slik at du blir skikkelig fornøyd,da går du ikke lei av bilen med det første.En Bmw er og blir en Bmw med masse kjøreglede stor motor eller ikke:)

Skrevet

If you can`t race it, style it.. :P

chip, kvass cam, porting, dieselveiv (+ kortere stempel seff..), luftfilter, større eksos :)

turbo eller kompressor er også et alternativ.. :P

eller selg bilen og kjøp noe med større motor ;-)

Skrevet

Takker for svar! :D

Regna egentlig med at man må gå sikkelig drastisk til verks for

å få ganske sprek. Og har allerede en skisse oppi hode hvordan den skal se ut når jeg har fått "pimpa" den litt.

Og helt random.

Må bare få sagt at det er første bilen min, og jeg er bare 17 1/2.

Og er allerede kjempe fornøyd med BMW. Og fant jo ut nå for noen dager siden at den også er veeeeldig morro på vintern! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...